Mitenkä autosi on pärjäillyt tänä talvena ?

itsellä ei muuta huolta kuin löytämisvaikeuksia muutaman kerran kun laiskuutta jätänyt kadunvarteen eikä tuonnut katokseen ...

valperi.blogspot.com/2011/01...skoda.html

Lisätty: 04.01.2011 - 19:25

bemarihan se sieltä kasan alta löytyi kun omaa volvonrotiskoani etsiskelin
aura-auto siitäkin oli melko tarkasti vierestä viilettänyt, aika moni kylki on tämän talven jälkeen taas oikomiskunnossa

Lisätty: 04.01.2011 - 19:25

.

Avainsanat: lumitalvi kadunvarsipysäköinti

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.01.2011 - 18:28

Hyvin on pärjäillyt, ilman katospaikkaa eikä ole pahemmin lämmityksessäkään ollut :/ silti vielä lähtenyt kivasti hyrräämään !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.01.2011 - 18:01

Hyvin on pärjäillyt, omalla pihalla on parkissa ja käyntiin on lähtenyt hyvin, laitetaan kuitenkin aina johdon päähän pari tuntia ennen kun liikenteeseen lähdemme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2011 - 18:27

Oliko tuo bemari.Aika lumi kasa oli.Kuinka auraautot osaa väistää.Eihän noita nääkkään autoiksi.
Kyllä meijän johtotähti toiminut pakkasesta ja lumesta huolimatta.Tulee ajetuksi ihan justiin 800,000.km tyttärellä volvo ja sekin toiminut moitteettomasti.Ajaa joka päivä 250km.työmatkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2011 - 18:47

Bemarilta vaikuttaa tuosta pienestä sivuprofiilin paljastuksesta katsellessa. Itselläni Skoda ja katoksessa, eikä mitään vaikeuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2011 - 19:14

Hupsista Valperi. Ei niin saa kohdella ajokkiaan. Minä ajan talvella sen parvekkeelleni.
Löytyy joka päivä ilman huolen häivääkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2011 - 19:24

Hyvin ovat lapset autoillaan pärjänneet, ainoa ongelma on tulla meille kylään kun parkkipaikan tilalla lumikinoksia se tuottaa haittaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2011 - 19:53

Siirryimme kokonaan jalkamiehiksi talven ajaksi. Auto on seisontavakuutettuna omassa tallissaan. Tänä talvena se olisi ollut varmaan ainoa automalli, jolla olisi päässyt liikkeelle säässä kuin säässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2011 - 20:21

www.napsu.fi/matkailu/matkak...17--Vantaa

Hyvin on autoni pärjäillyt ja varmaan pärjääkin kunnes taas joutuu ajamaan lentoasemalle ja käy sitten näin, kuin vuosi sitten. Täällä päin autot eivät hautaudu lumeen...mistähän syystä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2011 - 21:28

auto on pihan parkkipaikalla. letkun päässä tarvittavan ajan ennen ajamista.
peiton alla yltympäriinsä, ei tarvi ikkunoita raaputella.
eipä ole ollut lumesta haittaa näillä lakeuksilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.01.2011 - 21:43

Auto on pärjännyt erittäin hyvin tuolla pihalla. On se muutaman kerran yrittänyt piiloutua minulta lumipeitteen alle, mutta tarkkana likkana olen sen sieltä löytänyt ja komentanut kuskaamaan minua paikasta toiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2011 - 15:57

Ihan on loistavasti pärjäillyt. No pitää kai kertoa, että se on päässyt aina yöksi lämpimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2011 - 19:51

Pari viikkoa olen autollani joulun aikaan ajellut. Muun ajan se nukkuu talviunta lämpimässä tallissaan. Saa levätä oikein kunnolla, jaksaa sitten paremmin keväällä, kun otan sen taas käyttöön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2011 - 20:55

Hyvin auto on pelannut..Kun ei ole käytössä on autotallissa..vaikka onkin kylmä...mutta lumelta suojassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 01:26

Kerran kun yöllä oli ollut -25'C, niin liikkeelle lähdön jälkeen moottorin öljynpaine ei meinannut nousta normaaliksi ja moottori kilkatti "pelottavasti" n. 5 min., vaikka lohkolämmitin oli ollut yli tunnin päällä. Öljyn taso oli kyllä lähellä minimirajaa ja ilmeisesti osa siitä jähmettyi moottorin kylmään runkoon eri paikoissa. Oli vain 1/2 synteettiset öljyt.
Kyllä on turhan monta kertaa joutunut jo kaivamaan auton lumen alta esiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 17:02

Ei ole ollut minkäänlaisia vaikeuksia, kun pidän autoani aina katoksessa ja käytän paitsi lohko- myös sisätilanlämmitintä. Kovillakaan pakkasilla ei kärryni ole nikotellut vaan toiminut moitteetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 17:24

Lumenpeitossa se ei ole kun on katoksessa, muuten olen kyllä saanut jännätä toimivuutta.