Millaista vapaaehtoistyötä suomi tarjoaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.01.2011 - 11:25

Tarjotaan lumenluontia Helsingin seudulla. Ota lapio käteen ja tee jotain hyödyllistä sen sijaan, että kyselet anonyyminä outoja. Vai teetkö vaaliohjelmaasi? :DD

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.01.2011 - 11:14

Anonyymit Auttajat ... otappa yhteyttä

ps. kysy nimimerkillä niin saat paljon parempia vastauksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2011 - 11:44

Ainakin maahanmuutajille suunnattua ystävätoimintaa. Itsekin olen tuosta kiinnostunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2011 - 12:49

täältäpä voit lueskella:
www.minedu.fi/etusivu/arkist...ml?lang=fi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2011 - 18:34

Kiva nyt sait ainakin hyvää tietoa linkkejä niin mahottomasti. Nyt lukemisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2011 - 18:44

Ei suomi itsessään mitään tarjoa, vaan ns. kolmannen sektorin järjestöt ja muut yhteenliittymät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2011 - 20:27

Punainen risti ainakin järjestää vappaaehtois-työ kursseja..Ja ainakin on VPK..mistä alkaa vapaaehtoiset nykyään häviämään,niin joutuvat lopettamaan niitä...Ihan vanhusten ulkoiluttamistakin tekevät vapaaehtolaiset,mikä todella hieno asia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.01.2011 - 17:08

SPR.n ystävätoiminta, seurakuntien ja MLL:n palvelevat puhelimet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 15:21

Suomi-niminen maa ei tarjoa mitään mutta maassamme toimii useita järjestöjä jotka kouluttavat vapaaehtoisia auttajia. Itselleni on tuttu SPR, olen ollut pari vuosikymmentä vapaaehtoisena,jouduin kyllä sen lopettamaan liiallisen työtaakan takia (siis ansiotyö ja myös muu toiminta).
Kysymyksen olisi voinut kyllä esittää ihan nimmarilla, ei ole arkaluontoinen kysymys.

Helsingissä olisivat autojen omistajat voineet vapaaehtoistyönä kaivaa ainakin omat autonsa lumesta pois, ettei kaupungin tarvitsisi niitä kaivaa ja siirtää tai sitten sen takia jättää katuosuuksia puhdistamatta kun kinoksen alla uinuvat autot ovat este katuvierilumien poistolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 17:02

Tee hyväntekeväisyys toimintaa.