Onko Hurghadassa ihan normaaleja marketteja tms?

Lisätty: 04.01.2011 - 00:02

No tollasen linkin löysin kans> keskustelu.suomi24.fi/node/9133179
Ei vaan mitään hajua missäs mahtaa sijaita Metro...

Lisätty: 04.01.2011 - 00:03

Aikamoinen matkakuume jo päällänsä. pitäs kuun lopulla lähteä sinne :)

Lisätty: 10.01.2011 - 19:19

Käykö marketeissa maksuvälineenä visa elctron?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2011 - 19:47

Hurghadan uusin ja hienoin osotoskeskus sijaitsee eteläpäässä, ja on nimeltään SenzoMall. Sisällä on paljon erikoisliikkeitä sekä Spinneysin iso tavaratalo. Kaikkea löytyy.
Metroja on kaksi kappaletta, toinen ns. Uudessa Hurghadassa ja toinen El Daharissa Sheraton Streetillä. Samalla kadulla on myös Abu Asharan Family Market, iso ruokakauppa alakerrassa ja tavaratalo yläkerrassa.
Pienempiä hyviä kauppoja on pilvin pimein ja kaikkea löytyy. Taksit kuljettavat halvalla kaikkialle, myös näihin tavarataloihin halutessa, ja odottavat ostosten ajan ulkona.
Tervetuloa vaan katsastamaan kaikkea tänne, hinnat ovat kohdallaan jne.
Hyviä kauppoja, pienoistavarataloja on myös El Gounassa, jos sinnepäin on asiaa.
Kaikenlaisia ruokatarvikkeita voi ostaa myös El Daharin torilta, sitä on siistitty, ja hinnat ovat halvemmat kuin kaupoissa.

Lisätty: 10.01.2011 - 22:40

Kuulin juuri, että noita Metroja olisi peräti kolme. Taksit tietävät niiden sijainnin paremmin kuin minä, joten en ala neuvomaan sen enempää.

Kysyjän kommentti

Kiitos neuvoista :)Selkeitä tietoja, joita merkitsin muistiin :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.01.2011 - 21:40

mm tältä sivustolta löydät supermarketteja osoitteineen:
www.yellowpages.com.eg/categ...fX18gXw==/

jollain sivustolla väitettiin että Metro olisi paras supermarketti Hurghadassa

Lisätty: 04.01.2011 - 04:03

Metro supermarket:
hurghada.explonade.com/venue...a-map/1336

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2011 - 06:06

OI oi! Hauskaa matkaa :)
Taidan olla pikkasen kateellinen, mutta siltin niin onnellinen sun puolesta kun pääset sinne!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.01.2011 - 21:14

Kyllä siellä on ja saitkin jo monta linkkiä sinne. Hyvää matkaa vain, nauti lomasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 16:53

Oikein kaunista lomaa!