tiesitkö että näppiksellä voi tehdä kuvaa ? tee omasi

^^^^^^^^^^^^^^l |^^^^^^^^^^|
Turvallista ja Onnellista Uutta Vuotta 2011 |”"”;..,___.
|……_______=====_| l______________l _|__|…, ] |
“(@)’(@)”""""""*l'(@)l'(@)l """"""""""""""(@)'(@)""""'(@)

toivoo valperi kaikille tielläliikkujille

Lisätty: 03.01.2011 - 17:33

askarteluajanvietettä kaikille lapsenmielisille

Lisätty: 04.01.2011 - 15:56

valmiita malleja tosiaan löytyy vaikka kuinka paljon (palisanterin linkki) , myös seuraavasta :

www.chris.com/ascii/

_

Avainsanat: kuva näppis

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.01.2011 - 18:58

@-----(---- kiitoksia ... hyvää uuta vuotta sinullekin ja kaikille kukkien ystäville , sekä niille , jotka eivät niin kukkien ystävä oiskaan ps. tuo on kukka , jos et aravannut ;)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.01.2011 - 18:07

Minä nyt kysyn mikä se näppis on, nykyään on salakieltä paljon tekniikalla, voisitko sinä kirjoittaa kysymyksissäsi ensin sen virallisemman kielen ja sen jälkeen että näppäimistöllä voi leikkiä, ennen vanhaan laskimen kanssa tehtiin juttuja.

Lisätty: 03.01.2011 - 18:13

Voimakkaan murteen alueella täälläpäin ei tunneta sanaa näppis, se on uusi sana ja tulee myöhemmin varmaan käyttöön myös täällä lännessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2011 - 18:18

Vekkuli tapa toivottaa turvallista matkaa. Pitänee joskus kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2011 - 19:14

Kaikille lapsenmielisille ja minun juuri pitäisi sitä ymmärtää, mutta en kyllä tuosta tokene ollenkaan.
Harjoittelua vaatii ja pelkään, että loputkin hiukseni ovat tuhkan väriset, kun tuota taiteilen.
Pysyn jotenkin näissä kotimaisissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2011 - 19:17

Hienoa, mutta meiltä taitaa mennä minuutti poikineen päästäksemme tuohonkaan...ja nyt tarkoitan vain ihan itseäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2011 - 19:24

Poikani tuota joskus aikansa kuluksi harrastaa ja hauskoja kuvia piirteleekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2011 - 20:14

Kyllä tuota tulee joskus harrastettua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2011 - 13:38

No kokeilempa kun käsketään (. . ) ZZZXXXOOOOUUUU :) :( ;) :D O O::::::::::::00 ###### BBBB.CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCYYYYYYYYYYYWWWWWWWWVVVVVVVVVVVVVVVVVMMMMMMMMMZZZZZZZZZZZZZ====================^^^^^^^^^^^*****************?????????????QQQQQQQQQQQQQQ>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>#<3<3<3. kyllä vois jatkaaa vaikka mitä. HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE NAPSUN KAVEREILLE.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2011 - 14:59

><((((((((*> = kala

voi tehdä vähän melkein vaikka mitä :
www.ascii-art.de/
.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.01.2011 - 21:04

Olen erittäin huono kaikessa piirtämisessä ja oletan ettei hermoni kestä tuollaisten näpertelyä.
Ihan näillä normi nappuloilla toivotan tienpäällä kulkijana turvallisia ja hirvettömiä kilometrejä ja hyvää alkanutta vuotta. Lisäksi toivotan ***** siä taivaita ja (((((tamoisia öitä, ne helpottavan yöllisiä kulkijoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2011 - 21:17

Pitää varmaan alkaa kokeilemaan..kun en ole koskaan sillee piirtänyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.01.2011 - 16:50

Kokeilen sitten paremmalla ajalla. Hyvät alkavat vuodet!