Minulla on yli vuoden ollut pahat ihottumat kämmenissäni, ja spesialisti sanoi tutkimatta että Psoria se on, ei olekaan, ja ?

Keväästä asti olen käynyt Tyksissä tutkimuksissa, sain onneksi lähetteen eri lääkäriltä sinne ja nyt 3 viikkoa olen tiennyt että sairastan harvinaista ihosairautta, parantumaton, lääkekuurilla saan pienen aikaa rauhaa kutinasta ja kuulemma nauttia kämmenistäni, ( Sandimmun Neoral ) on se lääke ja nostaa verenpainettani joka ennenkin oli korkea, verenpainelääkkeen otan joka aamu ja silti on 217/ 108 ja näiden lukemien lähellä, milloin se ihmisen verenpaine joka korkea on niin käy vaaralliseksi ?

Avainsanat: verenpaine

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.01.2011 - 16:40

aikamoista lääkettä näkyi olevan tuo mainitsemasi. toivottavasti on apua, vaikka on kyllä aikamoisia sivuvaikutuksia.
jos minulla olisi noin korkea verenpaine, olisin jo kanttuvei.
tsemppiä ja voimia jaksaa !!!

kevään koittaessa maatakaatavat pirskeet tiedossa !

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.01.2011 - 17:16

Kyllähän ne asiat aina selviävät, mutta kovat on tropit sinulla. Toivottavasti jaksat ja kestät kaiken. Verenpaineesi on huiman korkea. Toivottavasti se saadaan alenemaan. Voimahaleja roppakaupalla ja isolla mitalla sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2011 - 17:19

No voi että kyllä sitä kaikenlaista sairautta on, se on niin, että kun yhtä parannetaan, niin se vaikuttaa
toiseen sairauteen nimittäin ne lääkkeet. Niin kuin Sinullakin verenpaineeseen.
Kyllähän ne lukemasi ovat korkealla, toivottavasti siitä tasaantuu, kun käytät lääkettä pidempään.
Nyt vietät sellaista hissun kissun elämää, ettet paljon rasittele itseäsi.

toivon minäkin Sinulle, että kätesi tulisivat kuntoon ja muutenkin olo olisi siedettävä.
Se vain tahtoo vanhemmalla iällä nuo paikat joillakin riskata hyvinkin paljon.
Kaikkea hyvää jatkoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2011 - 18:07

Minulla rupee kutiaan iho jos sokeri vähänkään nousee.Oli onnea että selvisi vaiva. Parempi tietää kun väärää lääkettä nauttia. Ei aina ole uskomista.Olen itse säästynyt pillereiltä.
Kamalat verenpaineet johan se on epämukava olo tila .Luulisi. Sivuvaikutuksia kyllä lääkkeissä riittää .
Eikä ne halpojakaan ole.Pitkään lääkkeitä syö joutuu yökkäämäällä ottamaan niitä. Ei ole elämä helppoa.Seuraamista se vaatii ja huolellisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2011 - 19:26

Melkoiset on lääkkeet kun verenpaineen noin korkealle nostavat. Mahtaisikohan nyt sitten vuorostaan olla jo tarvetta tehokkaammalle verenpainelääkkeelle, kun lukemat noin korkealla huitelevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2011 - 20:05

ohjepankki.vsshp.fi/fi/3003/6495/

melkoinen on lääke, toivottavasti on apua, mutta jos verenpaineesi liian korkeaksi soita lääkärillesi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.01.2011 - 13:31

Siitä huolimatta Hyvää uutta vuotta ! maarit3

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.01.2011 - 20:58

Mitäs se sitten oli jos ei ole psoria? Itselläni on märkärakkulapsori kämmenissä. Mutta se on rakkulainen muoto siihen normaaliin hilseilevään psoriin verrattuna.
Miksi ihmeessä sinulle määrättiin sellaista lääkettä joka nostaa jo entuudestaan korkeaa verenpainetta. Kyllähän se liian korkea verenpaine on vaaraksi verisuonille ja pumpulle. Alemmaksi pitäisi saada lukemat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.01.2011 - 21:24

Kannattaisi keskustella vielä lääkärin kanssa..näin hurjista lääkeistä ja kun vernpainneet nousevat tosi vaarallisiin lukemiin..Itse on kyllä uskaltaisi noita lääkeitä syödä..
Psori on tosi vaikea hoitaa..veljen pojalla on koko ropassa..eikä sitä saada millän pois..jatkuva rasvaaminen..