Alkaako kotisi vapautua joulukoristeluista heti huomisen jälkeen vai vasta loppiaisen mentyä?

Minä meinaan alkaa keräämään koristeita pikkuhiljaa huomisen jälkeen, jotain valoja jätän parvekeelle. Sain apulaisen itselleni siihen hommaan alkukuun ajaksi.

Avainsanat: joulupuun riisuminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.01.2011 - 19:29

Kuusi lähti uudenvuodenaattona, muut koristeet saavat olla loppiaiseen ja keittiön ikkunan perhosvalot peräti kynttilänpäivään saakka.

Kysyjän kommentti

kiitos vastauksista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.01.2011 - 22:30

en raaski viellä oottakoot loppiaiseen tai jopa nuuttiin asti ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 22:44

Huomenna on tarkoitus riisua joulun koristeet, saadaan taas huoneet järjestykseen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 23:12

Kun joulu meni pääosin reissussa niin kotia tuli koristeltua joulukuntoon tosi vähän,

ne pienet jutut sitten saattavat unohtua pitkäänkin, viimeistään pääsiäismunien tietä siivotaan pois

valperi.blogspot.com/2010/12...steet.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 23:59

Meillä ei ole paljoa joulukoristeita, mutta ikkunoissa loistavat Marian tähdet saavat olla ainakin loppiaiseen saakka samoin kuusenvirkaa tekevä valaisin, ovat niin kauniita katsella ja saavat aikaan lämpiman tunnelman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 05:27

Minä olen paljon jo ottanut pois pikkuhiljaa, loppiaisena loput koristeet laitan pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 07:10

ens joulux on valmiina,että mitä niitä poistamaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 08:50

Osan olen jo laittanut pois, loput sitten viikon lopulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 10:04

Meillä lähti kuusi jo uuden vuoden aattona, kun oli niin huonovointinen. Muita joulukoristeita meillä kyllä vielä on, enkä niitä nyt ihan vielä malta pois ottaa. Ulkovalotkin tuovat tähän talveen pinetä piristystä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 10:17

Mulla ei kuusta nyt sisällä olekkaan. Eikä muitakaan koristeita.Eläviä kynttilöitä, meinaan poltella pitkään.Ulkona tuija puu on erinvärisin kynttilöin välkkynyt kauniina. Näkyy sisällekkin.Saunan edessä vaaleat kynttilät ikkunan alla pitkä rivi. Siellä saavat loistaa .2 kuukautta.Pimeelä käyn sytyttämässä lisää tuikkuja .Nytkin yksi tuikku portilla palanut yötä päivää 3 vuorokautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 13:52

Kyllä ne perinteisesti loppiaiseen odottavat. Sitten kerralla kaikki laatikkoon ja kellariin, muovikuusi myös. Ja pöytäliinat pesuun ja odottamaan ens joulua. Muutama pieni koriste unohtuu jonnekin aina roikkumaan, mutta se ei haittaa. Ne on muistuttamassa, että joulu tulee taas vuoden päästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 16:48

Kuusta ei ollut ja kyntteliköt pistetty säilöön odottamaan uutta käyttöä. Parvekkeelta valonauha lähtee ensi viikolla. Siinä kaikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 19:04

Loppiaisen jälkeen laitan taas kodin " normaaliksi".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 19:38

Hyvin vähän laitoin joulujuttuja..kynttilöitä poltan iltojen iloksi..Joululiinat ja verhot otan huomenna pois..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 19:49

Pikkuhiljaa laittelen näitä joulujuttuja kaappiin, mutta kuusta en vielä pois vie. Tänä vuonna se on koko tuvan koristus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.01.2011 - 21:12

On niin kiireinen työviikko edessä joten kuusi saa odotella kaikessa rauhassa loppiaisen jälkeistä aikaa. Jos kyllästyttää niin tiputtakoot ihan kaikessa rauhassa neulasensa, lattialtahan ne ovat sitten helposti korjattavissa. Yleensä korjaan vasta loppiaisen jälkeen joulun pois kodista. Valoja saatan jättää vielä valaisemaan pimeää aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 21:52

Hmmm.. Varmaankin loppiaisen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2011 - 15:08

kuusi läxi ku leppäkeihäs rappusia alas tosa 28.12
karisi sen verran pahasti etten viittiny enää kattoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2011 - 18:57

Kuusi lähti jo heti joulun jälkeen, muut koristeet ja jouluverhot Loppiaisen jälkeen. Kynttilöitä meillä poltellaan lähes ympäri vuoden, joten niistä vain ne jouluismmat viritykset laitan pois.