Onko aikeissasi pitää tipaton tammikuu, jos on onneksi olkoon se on jo alkanut 22 tuntia ja noin 25 minuuttia sitten?

Viina on viisasten juoma

Avainsanat: tipaton tammikuuko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.01.2011 - 19:50

Oon tipattomalla linjalla vielä jokusen aikaa.

Kysyjän kommentti

Kiitso vatauksista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.01.2011 - 22:21

ei ole sen kummempaa tipatonta , tippa silloin tippa tällöin pitää lääkärin loitolla ... sanoi joku jossain joskus vai kui se oli , mutta vain kohtuudella ja joskus silloin tällöin ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 22:42

Ei tarkoitusta pitää jos en nyt juomaankaan rupea...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 23:16

eipä ole mitään aikomusta eikä tarvetta,

motto :

- tasaseen tahtiin harvakseltaan ympäri vuoden -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 00:01

En yleensä käytä lainkaan, joten tullenee tipaton, ellen sitten lähde ystävieni kanssa illalliselle, jolloin nautin ruoan kanssa lasin viiniä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 05:26

Voi olla taikka ei voi olla, tilanteen mukaan menen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 07:08

Viisasten juoma ja siksi sitä juonkin ämprikaupalla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 08:51

Ei tarvitse pitää sellaista, kun muutenkaan en ota tippoja enempää milloinkaan. Joskus on hyvä ottaa napsu, kun tuntuu siltä ja sillä siisti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 10:06

Paremminkin tupakoimaton! Tarkoitus olis lopettaa kokonaan savuttelu, niin ihan kaikkia paheita ei viittis kerta heitolla kitkeä elämästä! No eipä sitä alkomahoolia muutenkaan tuu paljoa käytettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 10:23

Alkoholisti oli viinakaupan nurkilla pummaamassa rahaa .Anna 2e että saan pullon. Toinen antoi 4 e ,sanoi tupoppa minnullekkin.
Se siitä alkoholista .
Ei ole tarvinnut tedhdä tipattomia kuukausia. Tomppeli ei ymmärrä mitään sen päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 11:12

ilo ilman viinaa on teeskentelyä!
ilmankos on ollut ankeat vuoden alkuajat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 15:15

Olen ilmeisesti se kolmas, koska:
"Arviolta joka neljäs suomalainen viettää tipatonta tammikuuta."
www.iltasanomat.fi/kotimaa/A...50604.html
Kampanjasivu www.tipatontammikuu.fi/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 16:47

Ei siihen ole tarvetta, eikä aikomustakaan. Pitäähän se joskus päästää pullon "henki" ulkoilemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 19:41

Jos mieli ottaa napsu Tammikuussa,niin voin otta..voi olla että en ota..Lupauksia en tee tipattomuudesta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.01.2011 - 21:09

Enhän minä nyt niin hölmö olen nyt sitä vietän. Vietän ensikuussa, on vähemmän päiviä... =D.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2011 - 18:59

On luvassa kahdet isommat juhlat sekä omat synttärit tammikuussa, joten ihan tipattomaksi ei mene.