Kuinka pienet pajavasarat takoivat uudenvuoden seudussa otsaluutasi. Onko päässäsi yhtään takomatonta kohtaa?

Tämä on sitä riemujen rikkautta ja surujen summaa.

Avainsanat: kuntokäyrä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.01.2011 - 00:03

Ei yhtään seppää ollut paikalla, join vain vettä, kahvia ja kokista illalla. Monella saattoi olla tukka kipeänä eilisen jäljiltä, jonkin verran juopuneita nain matkalla Senaatintorilta kotiin.

Kysyjän kommentti

kiitos vastauksistanne.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.01.2011 - 22:23

ei ole takojia päässä kuulunut ... eikä muutakaan ylimääräistä naputusta :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 22:42

Ei kukaan tullut takomaan mun päätäni joten ei päänsärkyä ollut!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 23:25

niin pieniä olivat ettei sitä edes huomannut,

jotain on sentään oppinut vuosien harjoittelulla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 05:24

Ei ole mitään takojista kuulunut, hiljainen on pääni ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 10:06

Ei tuntunut vasarointia...oli sen verran kohtuulliset kahden hengen bileet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 12:23

keltainen leski vielä viileässä odottaa,
säästyyköhän peräti ensi uuteenvuoteen asti .
ei ollut jysäriä eikä päänkivistystä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 16:45

Tyhjät tynnyrit eniten kolisee. En tunnistanut tuollaisia oireita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 19:44

Ei kukaan takonut päätäni...eihän sitä viisi yksin ottaa...silloin nauttii vaan syömisestä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 02.01.2011 - 21:06

Ei pienet vasarat eikä isot moukarit takoneet kertaakan päätäni sisäpuolelta. Hieman olin väsynyt kun kirjoittelin mesessä yhden ystäväni kanssa aamuyölle kuunnellen ja katsellen rakettaja samalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2011 - 19:00

Ei takoneet pajavasarat eikä rälläkät raikaneet. Uudenvuodenpäivä aloitettiin reippaalla kävelylenkillä hyvissä voimin.