Onko kellään uhkaussoiton varalle tarkoitettua lomaketta, johon helposti kirjataan tuntomerkkejä soittajasta?

Avainsanat: uhkaussoitto turvallisuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.09.2008 - 17:57

Mulla ei ole itselläni tätä kaavaketta, mutta löysin netistä, josta ainakin voi tulostaa, linkki:
www.seitsenaukio.fi/Turvaohje.htm
Hyvä pointti sulta, kotona ei tulostinta, joten töissä tulostan sen heti, kiitos sulle vinkistä!

Lähteet:
www.seitsenaukio.fi/Turvaohje.htm

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.09.2008 - 17:40

eipä oo semmoista lomaketta, oikeestaan kuulen tuommoisesta lomakkeesta eka kerran kaikkea uutta sitä oppiikin täällä napsussa. : ) ja vaikka olisin tiennyt lomakkeen olemassa olon, niin ei ois tullut ollenkaan mieleen sitä hankkia kun ei tähän mennessä ole minkäänlaisia uhkaus soittoja tullut ja onneksi niin ettei ole. kuka nyt semmoisia soittoja/ soittajia kaipaakaan.(( jos joskus kuitennii epämääräisiä soittoja ilmenee vaihdan puhelin numeroni kokonaan ja salaiseksi. jos ei auta ni puhla vekka kokonaan ja uhkailijakin ruotuun (( sen lomakkeen avulla jonka olen sitten hankkinut, kun pari ekaa soittoa on tullut ))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2008 - 19:08

ei ole tullut soittoja, eka kerta kuulin tai luin tuosta lomakkeesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2008 - 19:35

Ota yhteyttä kotipaikkasi poliisiin, sieltä pitäisi kyseisen kaavakkeen löytyä. Mikäli sieltä ei apua löydy, voit kääntyä vaikkapa jonkun vakuutusyhtiön puoleen ja kysyä heiltä.
Kaavaketta käytetään mm. paikoissa joihin voidaan ajatella tulevan erilaatuisia uhkailuja tai uhkaussoittoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.09.2008 - 22:09

KIITOS!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2008 - 01:27

Onko sellaisiakin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2008 - 12:48

Yhtiössämme käytetään häiriö käyttäytymislomakkeita.