Silmälasinomistajat. Vaihdatatteko usein tyynyt rilleihinne?

Avainsanat: uudet tyynyt rilleihin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.01.2011 - 11:23

Minä yleensä vaihdan silmälasit kokonaan, tämä ikänäkö huononee nopeasti ja lähes vuosittain joudun uudet lasit hankkimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.01.2011 - 11:07

Joskus tulee vaihdettua jos alkaa painaa ikävästi, mutta useimmin kyllä tulee vaihdettua koko lasit...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.01.2011 - 11:39

Joudun vaihtamaan niin usein laseja etteivät tyynyt ehdi kulumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 11:41

erittäin harvoin on tullut tarvetta ...
äkkiseltään ei tule mieleeni kuin yksi kerta kahdenkymmenen vuoden aikana ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 14:00

Joka toinen vuosi. Koko lasit menee vaihtoon . Viimeksi oli tullut taittovirhe ja sitä ennen ei ollut.Aina menee huonommaksi. . SE on ihan pakko tilanne. On kiva kuitenkin lukea.
En ilman laseja napsuttelisi tässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 15:40

eipä ole tullut tarvetta vaihtaa, siksi usein joutuu silmälaseilla korjaamaan näköä, jotta ei tyynykauppaa ole tarvinnut tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 16:58

näissä ei tyynyjä olekkaan , kun on muovisangat , mutta en ole koskaan vaihtanut , kun näkö muuttuu ja siten joutuu ostaan uuden paketin , jossa on klasit ja pokat ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 18:00

tarpeen vaatiessa, eivät nekään ole ikuisia .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 10:10

Ehkä yhden kerran olen tarvinnut vaihtaa. Nykyisin ne tyynyt ovat niin kestäviä ja laadukkaita. Silmälasit uusin joka toinen tai kolmas vuosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 16:04

Tyynyjen vaihto maksaa kohtuuttomasti uusien lasien hintoihin nähden. Kaksi paria laseja viimeksi 195 €:n yhteishintaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2011 - 19:02

Hyvin harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2011 - 19:46

Silmälasia tarvin vaihtaa 2:den vuoden välein...kerran uudet tyynyt vaihdettu,kun alkoivat painamaan nenää..Olen kouluiästä asti käyttänyt laseja..