Se on nyt totta, se vuosi 2011. Olkaamme hyviä toisillemme, vai mitä?

Raketit ja sädetikut taivaalle lähettää senaatintori juuri televisiossa.

Avainsanat: onnea onnea onnea vaan!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.01.2011 - 10:37

Hyvää vuotta 2011 Sirkkaliisa. Kävimme mieheni kanssa Senaatintorilla ottamassa vuoden vastaan. Oli mukava ja iloinen tunnelma. Poliisit ja järjestysmiehet tekivät työnsä hyvin: juhla-alueelle vievät kadut oli aidattu ja riehakkaimmat juhlijat taisivat jäädä ulkopuolelle.

Gadhia vapaasti lainaten: Muutos alkaa meistä itsestämme. Rakkaus on harvinainen yrtti, joka tekee pahimmastakin vihamiehestä ystävän. Rakkauden yrtti kasvaa väkivallattomuuden (niin ajatusten kuin tekojen) maaperästä.

Kysyjän kommentti

Kiitos kakille vastaajille

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 01.01.2011 - 02:26

Oikein ihanaa ja lämmintä vuotta uutta sinulle, Yritän ainakin olla hyvä niille jotka ovat sen ansainneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 08:42

Näinkö se tapahtui?
3.bp.blogspot.com/_7dMeRTcIJ...0782-1.JPG

Samma på svenska.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 09:14

Minä nukuin vuoden vaihteen yli, mutta unen läpi kuulin että kovat oli paukutukset yöllä, hyvää uutta vuotta sinullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 09:54

Hyvää uutta vuotta. Menimme illalla nukkumaan klo 22.30, kun ei millään jaksanut valvoa ja heräsimme tänä aamuna klo 9.00 pirteinä ja reippaina. Vuosi on vaihtunut ja maailma näyttää olevan pystyssä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 11:43

Hyvää Uutta vuotta ja pommit ryskivät melkein aamutunneille asti nyt kauniin lumen päällä näitä pommien jäännöksiä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 14:18

Hyvää vuotta 2011 .Niin me sen taasen näimme. Kyllä kaunista on luonto. Iltasella alkoi paukkua heti hämärän tultua. Kovasti kyllä ampuivat rahaa taivaan tuuliin . Enemmän kun viimevuonna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 17:07

Kiitos, ja hyvää uutta vuotta Sirkkaliisa sinullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 18:11

Kiitos ja samoin myös Sinulle Hyvää Uutta Vuotta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 15:09

Napsuttelijat ovat oma iloinen joukkonsa. Kaikille napsuttelijoille hyviä napsutteluhetkiä vuodelle 2011. Erityisesti Sinulle sirkkaliisa. Kynttilät on näköjään sammuneet profiilikuvassasi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2011 - 19:06

Hyvää ja iloista uutta vuotta sirkkaliisalle ja kaikille muillekin napsulaisille!