Hyvät uudenvuoden toivotukset NAPSULAISILLE TIMPALTA..sain valtuuden välittää asian..

Kaihileikkausta odottaa..ja on meininki palata napsuun..jossakin vaiheessa..

Lisätty: 09.01.2011 - 16:32

Kiitos kaikille vastanneille,,kaikki hyviä vastauksia,että en itse valitse parasta vastausta..Toivotaan Timpan paranemista...että pääsi taas napsuuun..itsekin kaipaa teitä napsulaisia..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 23:07

Kiitos Liisukka Sinulle, tämäpä oli jo hyvä yllätys tälle päivälle.
Ja niitä onnnenkantamoisia vain lisää itsellesi ja muille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 22:57

Hyvä että hänestä jotakin kuuluu, sano hyvät toivotukset hänelle uudeksi vuodeksi !

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.01.2011 - 02:24

Välitä toki hänelle kiitokset ja onnen toivotukset uuteen tulevaan. Kaipaamme häntä tänne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 09:55

Kiitos Liisukka. Hyvä tietää jotain Timpasta. Leikkaus onnistuu ja sen jälkeen toipuminenkin sujuu hyvin. Onnea vaan hänelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 10:40

Kiitos sanantuojalle ja Timpalle nopeaa paranemista ja molemmille hyvää alkanutta vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 11:30

Paranemisia Timpalle ja hyvä että tulee takaisin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 14:49

Timpalle kaikkea hyvää terveyteen liittyvissä asioissa. Toivottavasti saamme vielä timpan viestin napsun välityksellä. Kerrohan että kaivataan .Ensin paraneminen ja sitten vasta.Onnea hänelle 2011 vuodelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 17:02

Kiitos, kerrohan takaisin kun olette yhteydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 15:04

Minä kun luulin Timpan muuttaneen kokonaan Veijon Essolle. Paranemisia toivottelen ja napsuttelijoiden joukkoon odottelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2011 - 07:42

terveiset Timpalle ja hyvänvoinnin toivotukset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2011 - 19:08

Timpalle oikein hyvää vointia ja muutenkin hyvää uutta vuotta! Tulehan jo takaisin napsuilemaan heti, kun voit.