Onko toiveita uudelle vuodelle?

Niin paljon taas mahtui vuoteen tähän,
jota on jäljellä oikeastaan ihan vähän.

Sinä enkelin siivin uuteen vuoteen kulje
ja keskiyöllä toivoen hetkeksi silmäsi sulje.

Anna kauniiden toiveiden sinua uudelle vuodelle kantaa
ja seikkailumielellä katso mitähän se sinulle mahtaa antaa.

Uuden vuoden toivotukset napsuttelijoille!

Avainsanat: uusi vuosi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.01.2011 - 16:36

Toivon teille jokaiselle tänä vuonna jotain uutta, ihmeellistä, ennen kokematonta, valtaisaa.
Jotain, joka vie Sinua suuntaan, jota et arvannut olevan olemassakaan.
Elämä on liian lyhyt hukata päivääkään siihen , mikä ei vie jonnekin.
Anna mahdollisuus!

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 21:30

Hyvää uutta vuotta sinullekin. Minulla on toiveena ettei uusia sairauksia tulisi enää. Ja että läheiseni pysyisivät terveenä ja töitä heillä riittäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 21:51

Kyllä niittä toiveita olisi vaikka kuinka paljon. Olen puhumatta, kirjoittamatta niistä mitään.Jos ne toteutuisi kun tiedän itse sisimmässäni.
Ihanat napsu ystävät ,olette mulle, niin toivoisin olevani myös teille.Onnea vuodelle 2011v.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 23:05

Kyllähän se minun toiveiden tynnyri alkaa täynnä olemaan. Siinä on vuosirenkaita enään niin vähän käyttämättä, ettei oikein itse huomaakkaan enään niitä laskea.
Ne sairauksien karkoituksethan ne näkyy yleisimmin toiveina ja haasteina olevan meillä
täällä napsussakin. Kiitän myöskin osaltani napsulaisia, monta iloista ja eteeenpäin vievää
hetkeä ja lausetta olette minulle antaneet.
On ollut monenlaista vastaanottoakin, mutta niistä on selvitty ja ne ovat lammikossa, josta ei
niitä saa kalastaa takaisin.
Perhepiirini toivoisin pysyvän myös kaikki matkalla mukana, minne kukin sitten kulkunsa suuntaa.
Joskushan se elämän tuuliviiri natisee kovastikin liitoksissaan, mutta toivotaan, että ei irtoaisi
kokonaan. Varjelusta elämän karikoissa ja siunausta koviinkin taisteluihin niin eiköhän ne
eväät riitä alkuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 01.01.2011 - 02:22

Lämpimät uuden kauden toivotukset. Olkoon se täynnä yhtä suurta ja ihanaa rakkautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 10:45

Papalle ja hänen muusalleen antoisaa ja auvoisaa vuotta 2011.

Veljeyttä yli kaikkien rajojen niin maantieteellisten, rodullisten kuin uskonnollistenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 11:29

Hyvää Uutta Vuotta kaikille!

Taas on vuosi vaihtunut, ja kaupunki paukuttelusta hiljentynyt onneksi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2011 - 19:10

Hyvää uutta vuotta pappa4! Annathan runosuonen pulputa tämänkin vuoden puolella!
Oma toiveeni tälle vuodelle on, että keväällä alkava talonrakennusprojektimme sujuisi hyvin.