Rahaa paloi. 7tonnia tulitteita taivaalle.HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...1_ul.shtml

Avainsanat: ilotulitteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.01.2011 - 21:51

Hyvää uutta vuotta! ^^

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 19:39

Tuollakin rahalla olisi ruokkinut jo monta suuta, mutta kaiketi kansa kaipaa myös sirkushuveja.
Hyvää Vuotta 2011!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 19:48

Komean näköisiä olivat tulitteet. hyvää uutta vuotta sinullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 19:53

Näin se on, että rikkaat vain ylimääräisiä pölyttyneitä rahoja heittävät ilmaan.
Köyhä kansa saa katsella kuitenkin silmillään, kiitos siitä että on vielä
silmät, joilla 50 % näkee. Onhan ne upeita katsella. Kyllä täälläkin jo
joku pallo on pompahtanut taivaalle. siitä vaan aamu 6 saavat pöllyytellä
rahojaan. Toivottavasti vahingoilta säästyttäisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2010 - 20:55

Nollatonnia. Nuukana ihmisenä tyydyn katselemaan kun muut naapurit ja kylänmiehet polttavat rahaa.
Hyvää Uutta Vuotta sinullekin - toivon oikeastaan että vieläkin parempaa kuin tämä lopuillaan oleva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 21:57

Keppi kerjäläisenä kaukana kaupungista .Aika ei ole rahaa vaan paljon arvokkaampaa .Toiset ilman kotii, ruokaa ja lääkkeitä.Millä vähän tasapuolisuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 09:38

Ilotulitukset ovat komeaa katseltavaa, mutta enpä niin ihannoi rahan syytämistä taivaalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 11:20

Olin eilen katsomassa vain tuon lasten ilotulituksen, mieheni jaksoi vielä mennä tähtitorninmäelle itse en voinut kun Piki oli niin peloissaan ja 12 aikaa kun kaupunki alkoi tuon tulituksen niin olohuoneen ikkunat helisivät...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 14:39

En katsellut lainkaan ilotulitusta.Tänä aamuna lähdin kävelemään ja kauhulla katselin sitä siivoa, mitä tuolla teiden varsilla on.Siihen ne sotkut on jätetty.Ei tarvitse valittaa rahan vähäisyyttä.Euroja näkyy olevan niin paljon, että niitä sopii jopa lähettää taivaan tuuliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 16:56

katselin toisiten tulitteita ja olin ylpeä kaupungistani , joka ei haaskannut rahaa taivaalle ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 17:09

Hyvää uutta vuotta sinullekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 18:06

Onnea uudelle Vuodelle Sinulle ja kaikille Napsulaisille.
en katsonut ilotulituksia.
Fiinakoirakin kävi tosi pikalenkillä illalla, pelkää paukutusta .
aivan tauoton paukutus klo 18 ja 02 välillä oli täälläpäin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 12:21

Hyvää uutta vuotta täältäkin kaikille ikään, sukupuoleen, tai rotuun katsomatta. Meidän tuli vuodenvaihtumisen hetkinä ammuskeltua oma osamme ilotulitusraketeista taivaalle. Emme tosin päässeet lähellekkään Sydneyn määriä, mutta ei niitä ihan vähänkään ollut, sillä kekoa oli kasvattamassa useampi henkilö. Melua ja meteliä riitti ylli kyllin, mutta niin riitti monella muullakin porukalla. Emme näet olleet ainuita raketinampujia asuinseudullamme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 15:02

Suuruuden hulluutta nuo määrät ilmaisevat. Olisi silläkin rahamäärällä ollut tähdellisempää käyttöä, esim. tulvien uhrien auttamiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2011 - 19:11

Olisi sitä tuolla rahalla hankittu paljon ruokaa ja palkattu hoitajia vanhuksille. Hyvää uutta vuotta joka tapauksessa.