Vielä on muutamia tunteja aikaa muistella tätä vuotta, ketä ajattelet?

Itse muistelen Vähäviisasta, Miumaumikkoa, Lennua ja monta muuta entistä napsulaista. Jos joku näkee tai kuulee jotain heistä niin lämpöisiä halauksia sekä hyvää uutta vuotta heillekin. Haikeudella muistan myös Sointua...

Avainsanat: ihminen ajatuksissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 17:32

Sointua, äitiäni, ajattelen minäkin... on ilo nähdä tyttärissäni niin paljon piirteitä hänestä!
Lisäksi ajattelen äitini äitiä eli 87-vuotiasta mummiani, joka parhaillaan toipuu jalkaleikkauksesta.
Äidin kuolemalla oli se vaikutus, että välini mummiin lähenivät ja lämpenivät. Emme koskaan toki ole olleet huonoissa väleissä, mutta kun välissä on ollut koko Suomi ja harvoin on nähty, olimme tätä ennen melko etäisiä. Mutta nyt meitä yhdistää näkymätön side, joka lohduttaa varmasti myös häntä niinkuin minuakin.

Myös muuhun äitini sukuun tutustuin hautajaisten yhteydessä uudestaan. Vasta näin keski-iän kynnyksellä ymmärtää, kuinka tärkeä on oma suku!

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Sointua minäkin ajattelen, hyvinkin useasti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 16:56

Minä muistan Timppaa, oli niin "Turhamaisen" kiva tyyppi aina hyvällä ja mieluisalla päällä, oli keli kun keli.
Jos Sinä joku olet häneen yhteydessä, kerro terveiseni ja uuden vuoden hyvät ajatukseni hänelle.
toivotin aina hänelle "Isi aja hiljaa" kun hän kertoi autoretkistään. Maanteiden ritari siksi häntä kutsuin.
Sointua ehdin vain vähän aikaa tuntea, vähäviisas oli enemmän "parketilla".
Näitä napsulaisia ovat nämä, onhan sitä siviilissä paljonkin muistettavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 17:34

Vähäviisas oli kyllä viisas. En kauaa kerinnyt tutustua häneen ja kirjoituksiin. Mutta kuitenkin oli aina niin hyväntahtoinen ja miellyttävä. Näin ne porukat vaihtuu. Timppa oli kanssa ihan kiva tyyppi .Kaipaa niitä.Kyllä voivat vielä takaisin tulle ja yhteyttä jonakin päivänä ottaa. Tarttis napsuttelussakin muistaa tuo liikuntakin joka päivä. Ulos ylös ja lenkille. Olemme jo sen ikäisiä että liikkua pitäisi.Sitä ei saisi unohtaa tämän hurmoksessa.Tuo Kari Tapion pois meno tuli kun salama kirkkaalta taivaalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 19:27

Timpalle lähetin joulutoivotukset, mutta en ole miehestä mitään kuullut. Toivottavasti hän voi hyvin ja liittyy seuraamme jossain vaiheessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 20:20

Kyllähän tässä on haihtunut useamia vaki napsulaisia..kohta olen ollut kaksi vuotta..ja on paljon tullut uusia ihania NASULAISIA..
Näitä vanhoja poisjääneitä Lennu oli todella huumori-ihminen..
Miumaumikko..Vähäviisas ja Timppa..olivat ahkerasti mukana..
Sointu poistui ikävällä surullisella tavalla seurastamme..onneksi alkoi ihana tytär Virvatuli meidän ilopilleriksi..

Lisätty: 31.12.2010 - 20:27

Kyllä nyt tuli juuri mieleen..toivon mukaan mieheni kovat kivut alkaa helpottamaan sairaalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2010 - 20:40

Niin montaa, mutta on yksi ylitse muiden. Ja niihin muistoihin kuuluu niin hyvää kuin pahaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 11:27

Olen kumminkin sen verran uusi, joten en kaikkea tunne mutta toivotan kumminkin kaikille Napsulaisille HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2011 - 19:30

Vuoden vaihtuessa ajattelin isääni, joka vielä toissa uutena vuotena oli joukossamme.