Kuinka muistorikkaaksi muodostui vuotesi 2010 ja odotatko mitä erikoista vuodelta 2011?

Niin paljon mahtui taas vuoteen tähän, jota on jäljellä enää niin vähän.
Sä enkelin siivin uuteen vuoteen kulje ja keskiyöllä toivoen silmäsi sulje.
Anna kauniiden toiveiden sua uudelle vuodelle kantaa ja seikkailumielellä katso mitä se sulle antaa.
Onnen ripauksia, taipaleellesi ja siunausrikasta aikaa kaikille meille pienille piiriläisille
toivoo Sirkkaliisa Keurusselän jään peittämältä rannalta.

Avainsanat: kategoria voisi olla onnen kantamoinenkin

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 17:56

Kyllä aika kiitää sen huomaan .Ikää tulee ja toivottavati terveys säilyy. Jos jaksan ,kahlata ,kulkea hangissa,hiihtää ja liikkua paljon.Olla vähänkään kiinnostunut mistään. Välillä tuntuu että se heikkenee, En tiedä mikä mahtaa olla .Kiinnostus ketoaa.
Joulun pyhänä tuli niin kummallinen olo ,onneksi nyt ohitse toivon niin.Tasapaino heitti pahasti ,silmissä vispas ja oksennutti. Veti ihan heikoksi. Menen kokeisiin ensivuonna.
Kesä oli ihana, jaksoin tehdä puita ja kasvattaa ja valmistaa kaikkea syötävää kellariin asti.Mistä todella nautin.
Nyt paukkuu jo, se enteilee uudenvuoden tulosta. Sirkkaliisalle Keuruulle paljon halauksia ja uutta terveellisempää vuotta. Sitä me kaikki tarvitsemme.

Kysyjän kommentti

Kiitos kaikille muistorikkaista ajatuksista vuoden varrelta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 16:10

Tämä kulunut vuosi on ollut hyvä ja todellakin muistorikas. Ensi vuodesta odotan eniten oman terveystilanteeni yhteen sovittelua työn kanssa, koska muutoksia on nyt selvästi tulossa. Siispä odotan ja toivon kaiken menevän niin hyvin, kuin se vain on mahdollista. Oikein hyvää uutta vuotta sinulle Sirkka-Liisa ja kiitos näistä tämän vuoden napsu-hetkistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 17:57

Tämä on ollut ikimuistoinen vuosi, niin ilossa kuin surussakin. Kohokohdista suurin oli poikamme syntymä, ja vauva-aikaan liittyy paljon ihania muistoja. Surua ja haasteitakin on ollut. Mies on sairastanut paljon, mutta onneksi lapsemme ovat olleet enimmäkseen terveet.

Ensi vuodelta toivonkin ennen kaikkea terveyttä. Myös yksi suuri lapsuuden unelma minulla on, jonka uskon vihdoin voivani toteuttaa... ainakin aion yrittää! Tehdä parhaani ja katsoa, mihin se riittää.

Kolmas toiveeni on päästä jälleen vapaaehtoistyöhön. Kahteen paikkaan olen jo lähettänyt sähköpostia ja tarjoutunut vapaaehtoispankkiin, toivotaan että pian jo pääsen tuumasta toimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 19:36

Tämän vuoden muistan äitini viimeisenä ja olen kiitollinen siitä, että hän sai toiveensa mukaan nukahtaa ikiuneen omassa kodissaan. Vaikka vuoteen on mahtunut surua on siihen mahtunut myös ilon hetkiä.

Tulevalta vuodelta odotan terveyttä ja mahdollisuuksia tehdä työrintamalla radikaaleja ratkaisuja. Koko maailmalle toivon tästä rauhan ja veljeyden vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 20:32

Vuodessa oli iloa ja surua..tälläistä elämä on..
Terveyttä kyllä odotan eniten itselleni ja läheisilleni..
Toivon mukaan puolisolleni ei jää mitään ikusta vaivaa..
kunhan toipuu tuolta siraalasta kotia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2010 - 20:38

Raskas oli vuoteni, toivon että seuraavan saisin kävellä kevyemmin askelin.
Jospa se silmien sulkeminen toiveen kera siihen auttaisi.
Oikein hyvää ja muistorikasta vuotta sinullekin. Kiitos tästä vuodesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 11:24

pari lastenlasta tuli lisää meille...
muuten on ihan iloa ollut vuodessa monta...
Ainoa murheenkryyni tuli tuo pohjelihashalvaus josta kärsin vielä yli 2 vuotta... niin on mulle sanottu joten paranemisesta odotellen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 20:19

2010 oli lämmin kesä.
Tapahtuma rikas vuosi, mutta aika paljon kaikkea pientä koettelemusta.
Vesivahinkoa, töiden loppuminen jne....
ehkä nyt alkanut on parempi vuosi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 14:33

Pikku prinsessa ilmestyi lastenlasten joukkoon. Muuten ihan rauhallisissa merkeissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.01.2011 - 19:13

Monenlaista iloa ja välillä murhettakin mahtui päättyneeseen vuoteen.