Hyvää Uutta Vuotta kaikille Napsuille!

Erityisesti terveyttä ja parempaa vointia kaikille teille, joita sairaus ja kivut ovat tänä vuonna vaivanneet.

Avainsanat: hyvää uutta vuotta!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 14:20

Hyvää uutta vuotta ja sen odottelua myös Tuulikille. Laitan tässä musiikkia joka meitä siivittää uusiin tuuliin.Illalla tulee tv,tä Kari Tapion konsertti.
www.youtube.com/watch?v=RE6aW-gh0BE

Lisätty: 31.12.2010 - 17:40

Tuutikkihan se oli.Miksi aina tuulikki minulla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 13:55

Minä toivon sinulle myös hyvää uutta vuotta, ja kaikille muille myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 14:58

Kiitos kaikille uuden hyvänvuoden toivotuksesta ja erikoisesti Tuutikki Sinullekin, kun muistit mainita erikseen sairaatkin. Kaikillahan meillä jo alkaa olla kipuja, mutta minun tämä vuosi on ollut huippu
kipujen kanssa ja letkujen nielemisten kanssa poikkeus.
Antaa toivoa paremmasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 15:26

Kiitos. Samoin sinulle Tuutikki oikein hyvää uutta vuotta. Joku hyvä enkeli ottaisi meiltä kaikilta kivut ja säryt pois...siinäpä uuden vuoden eräs toive. Minulla vielä henkisesti ottaa lujille, kun nyt näyttää siltä, että alkuvuosi tuo tullessaan nilkkakipua...paheni ihan yllättäin ja ilmeisesti alkaa paperisota osa-aikaeläkkeestä tai jostain muusta ratkaisusta, mutta kokopäivätyötä joudun joka tapauksessa vähentämään. No uusi vuosi ja uudet touhut...odotellaan ja kattellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 15:55

Hyvää Uutta Vuotta 2011 myös kysyjälle sekä kaikille muillekin napsulaisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 19:39

Tuutikille ja kaikille meille napsulaisille erinomaista vuotta 2011!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 20:34

Toivotaan parempaa vuotta,kun mennyt vuosi..Terveyttä kaikille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2010 - 20:36

Kiitos, tuo osui minuun. Samoin toivon sinulle ja läheisillesi. Tehkäämme tulevasta vuodestamme tätäkin parempi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 21:54

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA SINULLE!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 14:30

Kiitos, kiitos! Uuden vuoden toivotukset myös Sinulle.