Onko sinulla joitakin nimenomaan uudenvuodenpäivään liittyviä perinteitä?

Avainsanat: uudenvuodenpäivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 14:28

Ennen oli tärkeää kaikki mutta ei nykyään. Lasten ollessa kotona se hyvinkin tärkeää . Mitä ruokaa oli ja millä kellon ajalla. Sauna oli tiettyyn aikaan. Raketteja piti käydä ostamassa että pojat sai ampua.
Yö syömistä Ja täytekakkua.Tinojakain piti olla. SE oli se jännittävin hetki.

Lisätty: 31.12.2010 - 14:34

Tuli mieleeni kun poikamme kävi naapurissa 1km päässä , oli muita saman ikäisiä poikia.Kavereita piti olla ja tuli kovalla tohinalla kotiin iltasella joskus klo21.Olin kuullut tuutaa autojen äänen ihan lähelle tulevan.Hän tuli kertomaan meille että naapurin savusauna paloi. Sanoin kavereille että älkää laittako puita, kun se hehku kauas punaisena tielle asti. Mutta laittoivat vaan.Ja nyt se paloi maan tasalle.

Lisätty: 01.01.2011 - 15:04

Oi miten sirkkaliisa olet söötti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 13:56

Ei ole mitään perinteitä, jokainen uusi vuosi on ollut erilainen niin ei ole mitään perinteitä tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 15:07

Ei ole tullut oikein mitään. saa myöhään nukkua jos haluttaa.
Ennen lapsena sitä mentiin mäkeen, kun joulupäivä piti oleman vähän hiljemmin.
Nytten kait sitten vain kyläillään ja itse meinaan tehdä huomenna charlotta kakun, kun saan opastajan
en ole koskaan tehnyt. Jospa siitä saisin uuden tavan uudenvuodenpäiväksi.

Lähteet:
oma suunnitelma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 16:14

Ennen menimme kyläilemään ja tansseihin, mutta nyt toivon vain sellaista säätä, että pääsisi vaikka pienelle lenkille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 19:45

Ei niin mitään. Laiskana kotona koko päivän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2010 - 19:47

Ihan normaali pyhäpäivä se minulle on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 20:47

Ei mitään perinteitä..huomenna lähden työkeikalle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 11:09

Ei mitään perinteitä, joskus nuorempana olimme usein kaveriporukalla juhlimassa muta nuo ajat jo jääneet taakse...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 14:27

Onnelsta oleskelua kotipiirissä.