Mitä toivot/odotat uudelta vuodelta?

Avainsanat: uuden vuoden odotukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 15:16

Rauhaa, rakkautta itseltäni enemmän lähimmäistäni kohtaan ja itsehillintää lisää, etten olisi
niin kiukkuinen, kun oikein vihlaisee ja joku kysyy just jotain.

toivon terveyden paranevan, mutta voi olla unelma. Siitä hyvä, että aivot pelaa jotenkin, joskus liiankin
höyryn kanssa.

Oltais kaikki kuin yhtä samaa kansaa, ei eri yhteiskuntaluokkia, mutta se vain haave ja haaveeksi jää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 13:53

Minä odotan parempaa vuotta ja tämä vuoden loppukin jo antaa osviittaa että tulee parempi vuosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 16:17

Jossain jo kerroinkin, että ratkaisua työ-oma terveys ja mahdollista työajan lyhennystä tai jotain muuta. Sain sellaiset röntgenkuvat ettei paljon naurata ja nilkka on kipeä koko ajan. Sielläkin on paha kuluma joten tuleekohan minusta yksijalkainen, kiukkuinen mummeli..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2010 - 19:16

Toivon ja odotan paljon ja mahdottomia. Mutta toivossa on hyvä elää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 19:48

Rauhaa, rakkautta ja veljeyttä kaikkien kansojen kesken.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 20:49

Tervetyttä kaikille..kun tämä vuosi ei ole ollut paras mahdollinen..näiden asioden suhteen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 11:08

Kaikkea hyvää tietenkin ja jos saisin jalkani jo tänä vuonna kuntoon...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 15:07

Toivossa hyvä elää, mutta Miehessäni parempi.Rakkautta ,terveyttä ja rahaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 14:27

Herätä joka aamu terveenä ja iloisella mielellä.