Saiko joulunajan herkuttelu vyösi venymään ja vaakasi mittarin värähtämään? Miten aiot karistaa mahdolliset lisäkilot?

Avainsanat: joulunajan herkuttelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 13:33

sai ja nyt se ei kyl lähre sil pois mil se on tullukki , jotta ruoka ja liikunta siinä on se resepti yksinkertaisuudessaan.... eli palataan asiaan tuos jussin kintaal , mittee on mennyt :))

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 14:16

Ei tullut yhtään lisää painoa minulle tänä jouluna, en syönyt hullun lailla mitään, rasvaisia ruokia ei ollut, kalapuolta eniten, ja suklaata nautin ihan kohtuudella. Minulla on kyllä hyvässä tallessa vuosikymmenien jouluherkut tuossa vyötärölläni, olen meinaan painonvartija, heh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 15:30

Odotas Tuutikki muutama viikko, olen ennen joulua siivousinnostuksessani hukannut vaakani ja
mittanauha on lainassa naapurin emännällä, en ole päässyt punnitukseen, enkä mittauskokeeseen.

Liikakiloihin auttaa kuulemma se kun kaupoissa on nyt suklaan alennusmyynti.
Hintaa ovat laskeneet, niin kait sitten kaloreita ja hiilareitakin.

Lähteet:
olenko oikeassa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 16:26

Painoni on vaan noussut, ei suinkaan laskenut sillä ilmeisesti olen laihduttanut vain mielikuvissani. Pakko saada itseään niskasta kiinni ja aloittaa näkkileipä-piimäkuuri, elikä ottaa käyttöön äitini reipaat laihdutuskonstit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2010 - 19:45

Nousee, laskee, venyy ja paukkuu... tarttis varmaan tehrä jotain!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 19:59

Kyllä sitä kertyi hiukkasen, sallin itselleni reippaan repsahduksen. Nyt sitten paluu arkeen eli VHH ja liikunta, johon en ole päässyt vähään aikaan jalkakivun vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 20:56

Ei päästyt pahemmin venymään..nyt taas aloitettava kunnon kuntoilut..kun ovat jäänneet vähän retuperälle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 21:55

LAIHDUTUSVYÖ ISKEE MULLE!!!
SE MUN LUPAUS!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 13:51

Mikä laulaen tulee se viheltäen menee. Kunhan vaan muistaa, että mahalaukku on eri asia kuin matkalaukku. Ilman vetoketjua, eikä täyteen tupattuna.