Aiotko tehdä uudenvuodenlupauksen? Jos aiot, tohditko kertoa julkisesti, mikä se on?

Avainsanat: uudenvuodenlupaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 13:51

Teen uudenvuoden lupauksen lupauksen etten tee uudenvuoden lupauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 13:31

joo tein jo , mut kyl sen täytyy jatkuu .. elämän tapa muutos terveelliseempään ruokavalioon , ei kuitenkaan , pilkun tarkasti ... huom ! mä jo annan luvan lipsuu enenku on edes uus vuos :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 16:12

Jos ensikesänä on naisten suopallokilpailu naisille, osallistun siihen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 16:21

Lupaan etsiä ja huuhtoa kultaa ensi syksynä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2010 - 19:41

Aion ja se on tämä: unohdan ja keskityn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 19:55

Jätän kaiken makean kokonaan - ei edes sitä pientä sallittua palaa. Tosin takaportin jätän auki: jos jostain syystä taas päädyn Roomaan tai Italiaan ylipäätään on ehdottomasti saatava nauttia italialaisesta jäätelöstä ilman tunnontuskia.

Jumpat jäivät vuoden loppupuolella vähemmälle jalkakivun takia, mutta ensi vuonna kuntokuuri jatkuu joogaa unohtamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 21:00

En meinaa tehdä mitään uusia lupauksia..mutta lupaan jatkaa kuntoilua..kuntosalilla käymistä,uimista ja jos vaikka saisi sukset esiin,että voisi lähteä hiihtämään..kun latukin on ihan vieressä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 21:52

Nyt alkaa puolen vuoden laihdutuskuuri.. SE MUN LUPAUS!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 10:09

Uuden vuoden lupaukseni on : 1. Tupakoinnin lopettaminen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!???????!!!!!!!!!!!
2. Aloitan taas kirjojen lukemisen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 13:46

Lapissa käyn ainakin kertaalleen. Ei muita pidettäviä lupauksia.