Jokavuotinen perinne:tv1klo 18,50 illallinen yhdelle ja tietenkin mäkiviikko.Katsotteko?

Avainsanat: illallinen yhdelle

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 13:10

Tallennnan "illallisen digiboxiin", se on jo videonauhalla ollut iät ajat, mäkihyppelyt on katsottava livenä.
Niin miltähän kanaalilta mäen karsinta tulee siihen aikaan? MTV3:lla on klo 20.00-21.00

Kysyjän kommentti

Kehnosti meni mäkiviikko.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 12:14

Minä aina katson sen illallinen yhdelle ja aina se vaan naurattaa. Mäkiviikosta en kyllä välitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 12:30

Selailin telkkariohjelmia, mutta en tee noin pitkän tähtäimen suunnitelmia... tällä kertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 13:00

Vietämme iltaa sukulaisperheessä, joten emme varmaankaan katsele telkkaria tänä iltana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 13:26

tällä kertaa jää kumpikin katsomati , mutta jos katsoisin niin illallinen yhdelle se vaan on niin hauska :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 16:19

Illallinen jää väliin , meitä on vaihteeksi kolme illallisella ja mäkihyppy ei ole minun lajini.

Lähteet:
kokemusta on

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 16:49

Kyllä aion katsoa sen illallisjutun vaikka olen nähnyt sen niin monta kertaa. Saunaa lämmitellessä ja kumppania odotellessa voin vaikka katella telkkua vähän aikaa.

Lisätty: 31.12.2010 - 17:33

Tuli tuossa katsottua toisella silmällä uusintana Liisa-Maija Laaksosen kirjoittama Lumikit. Hyviä näyttelijäsuorituksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2010 - 19:39

Mäkiviikko on ihan jees. Kuuluu perinteisiin. Muita ei sitten olekkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 20:01

Enpäs muistanut sitä illallisjuttua - no toki se on tullut katsottua jo 80-luvulta saakka. Älyttömän hauska - ei haittaa vaikka on jo nähnyt useaan kertaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 21:02

Illallis juttu tallennuksessa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 11:47

Tuo illallisjuttu tänä vuonna ei mennyt nyt minulle, mutta miehelle tuo mäkiviikko on ollut aina in itsekin tulee mäkihyppyä katsottua, on urheilulaji jossa ei kukaan keskeytä, ei kertaakaan ole sukset mäen puolivälissä ristiin menneet kaikki on aina alas tulleet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 14:58

Tuo illallisjuttu on aina katsottava. Urheilua en viitsi seurata ollenkaan. Minua inhottaa se yksitoikkoisuus sekä ne kamalat torvien äänet, mitä hiihdoissakin on aina. Kuulen niitä torvien ääniä kuitenkin kun tuo mieheni katselee kaiken urheiluun liittyvän.Onneksi on iso talo ja pari telkkaria.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 13:40

Ei tullut illallisjuttua seurattua, mutta mäkiviikkoa kyllä. Larinnolle kävi huonosti, kuten Puikkoselle aikoinaan. Hyppyyttivät liian pilkälle.