lumesta ja talvisäästä tuskin kellään lienee puutetta ?

tällä kertaa ei edes meidän kylillä,
näiden muutaman tunnelmakuvan myötä toivottelen Onnellista vuotta 2011 kaikille napsulaisille

rajavartija.blogspot.com/201...massa.html

Lisätty: 31.12.2010 - 13:28

vuoden viimeisen päivän kunniaksi täällä aurinkokin pilkahti tänään

valperi.blogspot.com/2010/12...paiva.html

Avainsanat: helsinki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 13:29

jopas on pääkaupungis lunta ei meilvaan onneks ole noin paljoa ... mutta kuin kuvasta jo näkee lapsilla on hauskaa ja miksei lastenmielisilläkin ....oiken hauskaa ja onnekasta uutta vuotta sinullekkin :)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 12:16

Onnellista uutta vuotta sinullekin. Kyllä täälläkin on lunta ihan riittävästi, katummekin on kutistunut puoleen kun on niin mahtavat lumivallit molemmin puolin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 13:01

Onnellista Uutta Vuotta Sinullekin valperi lumisesta Keski-Suomesta. Kerrassaan loistava ulkoilusää tänään, reipas kävelylenkki aamutuimaan teki terää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 16:23

Lunta on riittävästi ja onneksi teillä näyttää olevan vielä enemmän. Oikein hyvää uutta vuotta sinulle Valperi ja hienoja valokuvia ensi vuodellekin. Kiitos tästä vuodesta. Olet kuvillasi piristänyt meitä kaikkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 16:23

Voi hyvillä mielin laulaa, että" lunta tulvillaan on raikas talvisää".Onhan sitä nyt onneksi lunta.
Mistäs muusta me nyt voisimme valittaa? Ollaan iloisia ja odotellaan millaiinen on ensivuoden
ensiviikon säät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2010 - 19:38

Ei ole meillä koskaan ollut, hyvä että teilläkään ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 20:04

Kiitos kuvista Valperi, saa muu Suomikin hämmästellä lumista Helsinkiä - pohjolan valkeaa kaupunkia. Harvemmin saa nähdä kun lapsia vedetään pulkassa keskikaupungilla. Tänään sellaisenkin näin, äiti kertoi jo hyvissä ajoin lapselle, että nyt ei ole aikaa mennä Kaisaniemen puistoon laskemaan mäkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 21:04

Lumi alkaisi jo vaikka minun puolesta riittämään tälle talvelle..mutta varmaan tulee vielä saman verran lisää..No saa ainakin pakollista kuntoilua..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 11:35

Kaunis on lumen valtakunta ja pakkastakin eilen vain 4 astetta...
Hyvää Uutta Vuotta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 13:14

Lumi on niin puhdas, valkoinen ja "viaton". Kauniita kuvia. Uuden vuoden toivotukset myös Sinulle, vaikka vähän myöhästyneet.