HYVÄÄ UUTTAVUOTTA SINULLE TOIVOTTELEN ....OTATHAN HYMYILLEN VASTAAN SEN :)?

Tästä vuodesta kiitän,
ystäväni siihen liitän.
Toivotan sinulle paljon hyvää,
vuodelle tulevalle hymyä syvää :)
T.ciby ja " pojat" eli kisulit

Avainsanat: uusivuosi hymyä toivotaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 10:13

sinulle ja kaikille muille napsulaisille :

Valperi toivottaa vuodeksi 2011

12 kuukautta iloa,
52 viikkoa hyvää mieltä,
365 päivää toteutuneita toiveita,
8760 tuntia ystävyyttä,
525600 minuuttia rakkautta sekä
31536000 sekuntia onnea!

Lisätty: 31.12.2010 - 13:29

aurinko paistaa ja hymyilyttää

valperi.blogspot.com/2010/12...paiva.html

Kysyjän kommentti

kiitoksia kaikille ja oikein hyvää tätä vuotta jok ikisille napsulaiselle !

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 07:37

Kiitokset sinulle napsu-ystävä. Olet oikea ilopilleri ihanan murteesi kanssa. Piristäthän meitä vuoden, seuraavankin. Tässä kaffen ääressä sua juuri hymyillen mä aattelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 07:39

Lyhyt lause sisältää yleensä paljon iloa. Voi kiitos noista ihanista riimeistä .Minäkin toivotan kaikille parasta, mitä maanpäällä voi tapahtua ja olla. Kaikki hyvyys ystäville tämän välityksellä.Toivon kissojenja lintusten kera.Luonto ainakaan ei ole pettäneet meitä.On niin tavattoman kaunista ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 07:44

Kiitos,hymyillen otan vastaan ja napsusta hyvää mieltä haen,sekä mielenkiintoisia kirjoituksia.
Luannikast uutta vuotta kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 09:05

Hyvää uutta vuotta toivotan sinulle. Ja minä otan hymyillen uuden vuoden vastaan kun diagnoosin sain käsieni ihottumaan ja nyt on oikeat lääkkeet minulla ja kädet parantuu melkein silmissä, vuoden kärsin helkutillisesti käsieni takia, nyt se kidutus on ohitse.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 09:57

Hyvää uutta vuotta haluan toivottaa.
Sen kai nyt tehdä myöskin saa.
Pian päättyy vuosi tää.
Siitä vain muistot jää.
Niin vanha vuosi mennyt on,
...Mutt uusi vuosi vielä on tutematon.

Toivotan kaikille HYVÄÄ UUTA VUOTTA!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 11:58

Aina hymyillen. Minä täällä juon tinaa ja valan samppanjaa kuten kunnon vappuun kuuluu. Olen ampunut paljon selvin päin ja aion olla raketti. Rauhallista Uutta Vuotta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 12:32

Kiitos samoin teille, Ciby ja pojat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 13:03

Kiitos tästä vuodesta ja Hyvää Uutta Vuotta myös Sinulle Ciby ja pojat!
Tv. Tuutikki100 ja pojat

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 16:32

Otan hymyillen uuden vuoden vastaan , se kuulemma kaunistaa minua.
Koko napsun suurelle perheelle ja laajalle suvulle, sukutauluja myöten
parasta ensi vuotta. Päätetään tämä vuosi ensin rauhallisesti.
Tästä ensivuoden onnittelukorista saa jokainen ottaa oman oksansa
piikkejä ei ole lainkaan , ei edes piilotettuna.
Muistellaan me sitten näitä vuoden vaihteita jos me sukutauluiksi päädymme
lastemme seinille, voi olla, että nökötämme netin uumenissa, näkemättä
raketteja lainkaan ja shampanjapullojen kihiseviä aukaisuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 19:11

Kiitos, kiitos toivotuksesta. Samoin toivottelen Sinulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2010 - 19:32

Varmasti otan hymyillen vastaan ja kiitän kovasti.
Samoin sinulle toivotan kaikkea mahdollista hyvää ja onnea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 20:12

Kiitos Ciby & boys. Onnellista ja rauhallista vuotta teille kolmelle. Otan uuden vuoden vastaan hymyillen Veskun ja Paulan (Loiri & Koivuniemi) kanssa + mieheni ja muutaman tuhannen muun helsinkiläisen kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 21:06

Kiitos toivotuksesta,,niin myös sinulle..Yritän aloittaa uudenvuoden hymyillen..