Mikä jää tärkeimmäksi muistoksesi vuodelta 2010?

Mitä teille tapahtui sellaista, minkä muistatte kun tulevina vuosina ajattelette tätä vuotta?

Itselleni se on ihana kesälomaviikko mummolassa...se oli täydellinen viikko, ja myöhemmin siitä tuli tärkeä viikko meille.

Avainsanat: uusivuosi huippuhetket aika kultaa muistot

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 07:11

mariaanalle myös kiitokset ja onnittelut vakkariksi pääsystä ...on hieno homma ,et sait vakanssin ...mut sit ,mitähän on tapahtunut .. no parasta oli , kun sain tällä kertaa " terveenpaprut tyksistä" ....tän yhden sairauden puitteissa ainakin tällä kertaa ja se oli yx huippu ..noo ...näiden muiden sairauksien kanssa sit vaan tullaan toimeen parhaan mukaan .,mutta nekin ovat tällä hetkellä ihan jes ,jotta pikku huippu on tavallaan sekin ...yksi iso huippu oli se ,kun pienin mummin kultanuppu ,joka harjoitteli puhumaan ...otti minua kaulasta kiinni ja sanoi " mummini mun.." silloin vierähti onnenkyynel .silmäkulmastani ....rakas kultsini sanoi tuossa päivänä muutamana niin kauniisti ,et en ikinä niitä sanoja unohda , enkä sitäkään miten paljon häntä rakastan ...hän on yksi niistä huipuista ,kuin tietty kaikki rakkaat lapsoset lapsenlapsineen ..heidän tapaaminen on yhtä juhlaa ..huippua on myös koti ja rauha sen ,kuin kotimaammekin ..nyt taitaa mennä jo hiukan yli ,mutta jokaisesta päivästä olen onnellinen ja jokaisessa päivässä on aina jotain huippuja ...näin se vaan on kohdallani ...jotta mottoni onkin ...et paistaa se aurinko risukasaankin ,ennemmin tai myöhemmin ...niin paistaa kuitenkin ...:)

Kysyjän kommentti

Nyt oli melkeinpä mahdoton valita parasta, koska jokaista vastausta oli yhtä mukava lukea! Ihanaa kuulla, että Napsujen vuosi oli enimmäkseen onnellinen, ja niin paljon kultaisia muistoja kertyi.

Valitsin tämän, koska luulen että suorin tie onnellisuuteen on juuri tuo asenne, että osaa iloita joka päivästä ja huomata ne ohikiitävät tähtihetket niissä,

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 06:49

Montakin mukavaa juttua tapahtui joten en voi pelkästään sanoa vain yhtä. Hienointa oli kait se, että vielä tässä iässä, ammatin vaihtaneena sain vakinaisen viran kunnassa. Kesä kaikkinensa oli upea, Onnela tekee onnelliseksi, lomat elämäntoverin kanssa. Yksi huippuhetki lienee ollut se, kun kultaa huuhtoessa vaskooliini eksyi peräti isomus. Vuosi on ollut tosi hyvä, tosin terveys alkaa nyt reistaamaan. Eteenpäin kuitenkin vaikka kontaten. Rakkaat napsulaiset ovat olleet päivieni piristyttäjiä joten kiitos kaikille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 07:52

Kesän muistan ihanine lämpöineen. Tuli uitua paljon. Se oli ihanaa .Iloitsin kun juuurikkaat kasvoivat valtavan isoiksi. Tuli perunaakin niin että puolet jätettiin peltoon. Luomu sellaisia .Nyt on ystävillekkin riittänyt antaa.Joista ovat pitäneet ja ihmetelleet ,kuinka joku vielä viitsii kasvattaa.Marjasatokin hyvä.
Taasen oman mieheni kanssa vuosi vietetty terveenä mikä iloinen asia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 09:09

Meillä se oli tuo kellariin rakennetun kylpylän valmistuminen isoin asia, mieheni rakensi sitä yksinään vapaa aikoinaan. Hänen kotiin jäämisensä oli toinen tärkeä asia, ei tarvitse enää matkustella töiden perässä. Ja käteni rassasivat minua vuoden pahalla ihottumalla ja nyt olen oikean diagnoosin saanut ja kädet tervehtyvät pika vauhtia. Tämä vuosi oli hyviä asioita täynnä, edelliset vuodet olikin surllisia vuosia, läheisiäni kuoli monta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 10:07

tuli kaksi lapsenlasta lisää mutta viimeisenä tuli tuo poika joka rikkoi meidän tyttösarjan lapselapsista ( siis ei saatu mimmiliigaa pystyyn) , mutta kumminkin kaikki yhtä rakkaita mulle sukupuoleen katsomatta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 13:11

Löysimme lähes tulkoon sattumalta tontin unelmapaikalta ja päätimme rakentaa oman talon. Tämä vuosi alkoi sikäli suotuisissa merkeissä, että 1.1.2010 työsuhteeni vihdoin vakinaistettiin viiden vuoden pätkätöiden jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 19:07

Pikku prinsessa ilmestyi pappan maailmaan. Vaikka on jo kuudes lastenlapsi, niin aina yhtä ihanaa se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2010 - 19:21

Nuorimman paaperon syntymä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 20:22

Aloitetaan ikävistä: äitini kuolema. Jatketaan iloisiin: ihana perhe, joka tukee toisiaan; rakkaat ystävät, joiden kanssa olen saanut jakaa monta mukavaa reissua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 21:09

Tärkein muisto tästä voudesta,että tyttären tytär selvinnyt vaikeista sairauksista..ja leikkaukset ovat onnistuneet..Nyt on ainakin tällä hetkellä terveen ihmisen kirjoissa..