Oletteko käneet alennus-myynnissä tekemässä mitään kivoja löytöjä?

Itse ostin ihanat talvikengät.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 13:16

Olen menossa heti tammikuun alussa juhliin, joissa vaaditaan "tumma puku" ja onnekseni löysin alennusmyynneistä juhliin sopivan asun.

Kysyjän kommentti

Sinulla kävi hyvä tuurii..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2010 - 23:57

Ostimme uuden mikroaaltouunin, kun vanha on alkanut oikutella. Lisäksi löysin keskimmäiselle lapselle tosisöpön Nalle Puh - pipo+lapaset -setin, hintaan 3 euroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 06:55

Pääsemme ale-myyntejä katselemaan vasta tammikuun puolella, kun ei satu yhteistä vapaata ennen sitä, mutta varsinaiset ostokset teemme vasta Dubaissa. Siellähän taitaa sattua taas lomamme aikaan jotkin ostosmessut. Korkeintaan pyörimme autokaupoissa parin viikon päästä Kuopiossa tai Jyväskylässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 07:42

en ole vielä käynyt ,mutta ...maanantaina riennän riermurinnoin ostamaan ,jotain hömppää... niin kuin rakas mieheni sanoi ,kun löysin joulupaketista lompakon ,jonka syövereistä löytyi seteli poikineen ...en vielä tiedä minkälaisen hömpän löydän kaupoista ... mut jännityksellä sitä lähden ostamaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 08:15

Kävimme katsomassa kaupoissa mutta en löytänyt mitää. Kävin kirppikselläkin eikä sieltäkään jäänyt käteen mitään.Ei ylimääräiset vielä olleet palautuneet kirppikselle.Joulunjälkeen.Sinne tehtävä useampi retki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 09:33

Ajatuksena aikaisemmin oli että saapikkaat alesta ostan, mutta nyt on tätä kotiarestia muutama kuukausi ja sitten alkaa kevät olemaan ja en saapikkaita enää tarvitsekaan, eli ensi syksynä ostan täysi hintaisena saapikkaat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 11:42

Eipä ole tullut käytyä mutta sittarista ostin joulu ulkovalot nyt puoleen hintaan, saattapi olla ainoa osto...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 12:08

En käy alennusmyynneissä. Ostan silloin kun jotain tarvitsen. Hintatietoisuutta on kuitenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 12:37

Tiimarissa kävin ostamassa kynttilöitä, kun halvalla sai :))) Eksyin kyllä kangaskauppaankin ja verhokangasta ja fleeceä tarttui matkaan. Nyt vaan singeri soimaan!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2010 - 19:19

60%:n alennuksella ostin puseron ja lessingit.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 20:33

Ostin Arabian ja Iittalan alesta hyvää käyttötavaraa. Vaatteita en tarvitse. Mieheni huolestui olenko sairas kun en rynnännyt Stockmannin aleen.

Ai niin, tilasin Englannista Bernina ompelukoneen alesta, mutta siellä hinnat ovat muutenkin monta sataa euroa edullisemmat Suomen hintoihin verrattuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 10:16

En ole itse vielä kerinnyt. Alennusmyynteihin pääsen vasta tammikuun puolella!
Ja todennäköisesti, tulee lähdettyä naapurikaupunkiin shoppailemaan, koska sieltä on löytynyt aina todella hyviä alennusmyyntikamaa !:) Toki täytyy omankin kaupungin alet tarkistaa, mutta usein miten en ole sieltä löytänyt mitään!