onko paha paikka kunmun takimmainen ylähammas vasemmalta puolelta heiluu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.12.2010 - 22:50

On se, sen mukana menee viisaus koska se on viisaudenhammas!

Lähteet:
fi.wikipedia.org/wiki/Viisaudenhammas

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2010 - 22:13

Eihän se paha paikka ole. Jos pois ei tarvitse ottaa. Hammaslääkäri ottaa kyllä helposti, ei sille ole pahaa paikkaa.Itse ekana ajattelee niin. Toivottavasti ei tarvitse ottaa pois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 22:22

Eihän se nyt niin paha ole mitä luulet..jos ei muu auta hammaslääkäri saa sen helposti pois..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 09:59

Viisaus menee joten ei muuta kuin hammaslääkärille siitä pikaisesti tuon poistamaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 13:17

Tilanteen pahuuden osaa parhaiten arvioida hammaslääkäri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 13:27

No hätä,ku on vasemmal puolel.Jos ois oikeell ois kyse vakavammasta asiasta!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2010 - 19:07

Pahahan se on. Saattaa leipää purastetta irrota ja nielet vielä sen. Mutta älä huoli, kyllä se pois tulee. =D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 20:37

Lopun alkua...

Ei vaineskaan, anteeksi huono huumori. Todennäköisesti on viisaudenhammas, joka joutaakin mennä (ei vaikuta ÄO:si). Jos on pysyvä hammas, niin ei välttämättä tarvitse laittaa implanttia vaan leivän mussutus hoituu kuten tähänkin saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 19:07

Taitaa olla hammaslääkärin hommia. Jos olet iäkkäämpi henkilö, luultavasti hammas napsaistaan pois.Kannattaa käydä näyttämässä.