Onko mitään hauskaa tapahtunut tänä-vuonna??Mikä on jäänyt mieleesi..

Avainsanat: hauska tapaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.12.2010 - 22:21

En kyllä ihan heti muista hauskaa tapahtumaa. Kaikki on tasasen paksuja ja erittäin kivoja kuitenkin.
Ikä tekee arvoista vähemmän tärkeitä ja hauskoja.Hauskuus ei ole enään sitä mitä oli 20v.tta sitten.
Uutta ja hassun hauskaa oli alkuvuonna kun napsun löysin ja rupesin kokonaan uutta konetta napsutteleen.Sen kyllä vieläkin muistan. Kesäiset uintiretket on kivoja .Nyt niitä oli kun oli niin mahdottoman lämmintäkin.Niistä nautti jos väsykin.

Kysyjän kommentti

Napsu oli hieno löytö..kiitos sinulle..että ole ilonamme..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 31.12.2010 - 06:57

Hauskin ja yllätyksellisin lienee ollut se hetki jolloin joella Lapissa vaskoolini pohjalla kimalsi isomus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 10:04

2 lastenlasta täbävuonna syntynyt, vietimme hienon matkan Turkin Kusadasissa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 12:06

Pikku prinsessa ilmestyi pappan elämään. Pari kivaa reissua. Toinen etelään ja toinen pohjoiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 13:20

Hauskuus piilee arjen pikku sattumuksissa. Ilonhetkiä oli mm. kun poikani oli kasvanut tismalleen saman mittaiseksi kuin itse olen (tosin hän kasvaa edelleenkin), voitin eräässä kyselyssä mukavan palkinnon ja kerrankin osuimme nettiin oikealla hetkellä eli juuri silloin, kun sinne tuli myyntiin tontti paikalta, josta olimme pitkään haaveilleet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2010 - 19:06

Mieleenpainuvin ja iloisin tapahtuma oli kun näin uudehkon ystäväni ensimmäisen kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 20:50

No päällimmäiseksi tää Napsun löytyminen Rooma-matkailua googlatessa. Roomassa erehdyimme junan laiturista ja löysimme itsemme Frascatista, joka on muuten kaunis viinin viljelyalue Rooman liepeillä. Matkailu ja mokailu ovat avartavia. Jälkikäteen olemme nauraneet tapahtumalle, jossa pyöräilijä oli lähellä törmätä vuokraamaamme autoon Kanarian vuoristoteillä. Silloin ei kyllä naurattanut tippaakaan. Sitten nostalgista ikävää ja naurua kun kävin Riminillä paikoissa, joissa kävimme äitini kanssa vuonna 1977. Neljä hauskaa reissua työkavereista koostuvan porukan kanssa: näillä reissuilla läppä lentää ja nauru raikaa, laulamme myös ja kaiken teemme selvinpäin. Viimeksi eräs nainen halusi tulla seurueeseemme hetkeksi istumaan ja hän sanoi, että mukava katsoa kun teillä on aidosti hauskaa ja tulette niin hyvin toimeen keskenänne.