Mistä ihmeestä tulee tämä kauhea väsymys. Haukotuttaa ja nukuttaa koko päivän,koko viikon.

Avainsanat: väsymys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.12.2010 - 21:59

Väsymys täytyisi nukkua pois. Pimeään aikaan ihmisenkin pitäisi nukkua tavallista pitempään.Tämä on sitä väsymisen aikaa. Pimeä koittelee .Joulu takanapäin ja uusivuosi tulolla.Kyllä se kevätkin väsyttää kun huomaa päivän pituuden kasvavan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2010 - 20:28

Samaa olen minäkin ihmetellyt: koko viikko on mennyt enemmän tai vähemmän kyljellään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 20:38

Olet varmaan jouluksi tuohunut niin paljon...että nyt iski väsymys vasta,kun kiireet on ohi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 22:11

no ompas hyvä , et en ole ainut ... kun niin hirmuisesti väsyttää ... en tiedä liekö sit tää lentsun tynkä mikä väsyttää ... mutta niin vaan olen tänäänkin jo nukkunut parit pikku tirsat ihan puolentunnin vain , mutta siltikin ihmettelen tätä väsymystä .....alkaispa tuo arska-armas paistamaan , niin eipä väsytäis laisinkaan ... sitä ootelles menee päivät pilkkies ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 09:58

Joulustressi purkautuu, joten ei muuta kuin levolle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 13:22

Pimeä vuodenaika ja joulukiireet ovat uuvuttaneet sinut. Koeta nukkua ja ulkoilla mahdollisimman paljon ja aloita Berocca-kuuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2010 - 19:05

Kaamos väsymystä, ja onhan takana touhua ja hyörinää aiheuttanut Joulu - valoa kohti ollaan menossa, kohta helpottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.01.2011 - 19:10

Joulustressi purkautuu.Vitamiinikuuri on paikallaan.