Jos tammikuun toimeentulotukihakemus on käsitelty torstaina 30.12 niin milloin rahat on tililläni? Onko perjantaina 31.12

Lisätty: 01.01.2011 - 12:47

Kiitos kaikille ketkä vastasivat, mutta olin oikeassa rahat olivat seuraavana päivänä tililläni. Eli kun ne pistää maksuun torstai 30 pv. niin yksi pankkipäivä eli perjantaina 31.12 tuli rahat tilille. Ja vaikka se oli tammikuun hakemus niin ne pistävät edellisen kuun viimeinen päivä täällä raumalla koska eka päivä on lauantai tai sunnuntai. Hyvää alkanutta vuotta kaikille :)

Avainsanat: hyvää uutta-vuotta 2011 kaikille :)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.12.2010 - 19:08

Riippuu kaupungista /kunnasta. Useimmissa sosiaalitoimistoissa on kuitenkin päätöskyselynumero, johon voi soittaa ja kysyä onko päätös tehty, ja jos on niin milloin ja kuinka paljon on nostettavissa tililtä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2010 - 18:37

tuo alue on vieras minulle , mutta eikö yleinen ohje ole , et menis kolmepäivää jos nyt siirän rahaa toisen tilille ja , jos vaikka sattuu olemaan eri pankkikin ... sen verran voi varata tuohon siirtoon aikaa , mutta toivottavasti on viisaampia täällä , jotka tietäis varmaksi ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 19:00

Veikkaan että joskus tiistaina. Oma veikkaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 19:04

uskoisin että vasta ensi vuoden puolella rahat on tilillä.
siirto kyllä kestää pankista toiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 19:14

Tuosta en tiedä, mutta jos suinkin arvaisin niin viimeistään ensi keskiviikkona, käsittely ja pankkipäivät laskien...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 19:35

Tuskin seuraavana päivänä on. Toivoa voi parasta, mutta pelätä saa pahinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 20:05

Ihan varmasti menee ensivuoden puolelle,kun rahat ovat tililläsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 13:24

Arvaukseni on, että rahat ovat tililläsi vasta ensi viikolla. Jos maksu suoritettu heti kun päätös tehty ja maksajalla ja sinulla sama pankki, ennätät hyvällä onnella saada rahat jo tämän vuoden puolella.