Oletko joskus "sortunut" tilaamaan aikakaus- tai sanomalehden sen vuoksi, että tilauksen myötä olet saanut hyvän kylkiäisen?

Minä olen ja monta kertaa. Tänään toi posti kauniin laukun, joka oli erään akkainlehden tilauksen kylkiäinen.

Avainsanat: lehtitilausten kylkiäiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.12.2010 - 17:04

hehee .. nauraa ...arvaa vaan ... just sorruin ja saan kans jonkun laukun ... just just .. tälläselle laukufriikkipoikaselle on helppoa myydä mitä vaan , jos alottaa lauseen sanalla laukku :)

Kysyjän kommentti

Taidetaan olla ihan yhtä persoja laukkujen perään! Mutta niitähän ei naisella voi koskaan olla tarpeeksi eikä ainakaan liian monta. Aika usein nuo kylkiäiset sattuvat olemaan juuri laukkuja.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2010 - 15:04

En sellaisten kylkiäisten vuoksi ole mitään tilannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 15:11

Harvemmin, mutta joskus nuorempana sellaistakin lienee tapahtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 16:15

Tuo on mahdotonta ajatella. Minultakin puuttuu vikoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 17:05

Olen sortunut tilaamaan aina silllöin tällöin, mutta nyt minulle tulee vain Seuralehti, siinä tuli kalenteri
kylkiäisenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 17:37

ei tule päivä- eikä aikakauslehtiä tähän talouteen.
netistä luen lehdet ja uutiset TV:stä.
ilmaisjakeluna Seinäjokinen , Epari ja Ykköset, niissäkin aivan tarpeeksi lehtiroskikseen vietävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 18:57

Tottakai olen kun on saanut 30€ hintaan 2 Mariskoolia....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 19:11

Lapsi kärtti että Nalle Puh-lehti vaihdettaisiin Prinsessa-lehteen. Olin kahden vaiheilla mutta kun näin tarjouksessa niin söpöt prinsessalakanat, niin pitihän se vaihtaa... :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 19:54

Kaks kerta. Ekaks halusin silikonivuokia ja toka kerralla Magisson kakkulapion. Lehti maksoi vähemmän kuin nuo kylkiäiset kaupassa. Ja olivat laatutavaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 20:55

Tekisi mieli kysyä, että millainen laukku. Laukkufriikki minäkin: tänä vuonna olen ostanut 5 laukkua. Kaikki käytössä. Niin ja näiden lisäksi tietysti urheilulaukut.

Varsiaiseen kysymykseen: en ole tilannut kylkiäisten toivossa. En kaiketi ole sattunut näkemään mitään tarpeeksi hyvää houkutusta. Kuulemma noista lehdistä on vaikea sittemmin päästä eroon. Minulle ei tule ainuttakaan ns. "akkainlehteä" vaan kaiken tarvittavan tiedon saan kampaajalla luettua. Myydessäni asunnon välittäjä lupasi minulle ja ostajalle kodinlehden kaupan päällisiksi, mutta ei ole kuulunut, enkä viitsi perään huudella. Olen kahden erikoislehden tyytyväinen tilaaja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 31.12.2010 - 12:43

En ole tilannut kylkiäisten toivossa. Ainut aikakausilehti, joka tulee on Suomen Kuvalehti. Taidan olla vähän tylsä.... Mutta onnea uuden laukun omistajalle ja tietysti hyviä lukuhetkiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2010 - 18:54

Yhden lehden tilasin koska siinä sai kylkiäisenä aivan ihanan arvokkaan kaulakorun. Lehti on hyvä ja koru kaunis ja aitoustodistuksen omaava.