Talvipäivän seisaus on kerran vuodessa. Onko se VR:llä viikottainen tapahtuma?

Saatta olla useamminkin!

Avainsanat: seisaus talvipäivä vr finnair

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.12.2010 - 14:10

Hah, hah. Hauska kysymys, joka ei VR:n pomoa naurattane. Hillinnee sentään noita ulkomaalaisten ostointoa VR:stä, ei auttais etelän pojan huitominen tässä lumituiskussa ja korvaukset asiakkaille pitäisi maksaa - vai saisikohan poliitikot ne ujutettua kansalaisten maksettavaksi.

Kysyjän kommentti

Minua vaan naurattaa nuo VR:n kootut selitykset.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 30.12.2010 - 14:19

VR:llä riittä seisokkeja ympäri vuoden olipa sitten kova helle tai pakkanen - lehtikelistä puhumattakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 15:07

Katsos, kun Vr:llä on ihan omanlainen kalenteri....kaikki seisokit johtuu siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 15:07

Heillä on ollut tosi paljon niitä seisokkeja nyt 2 talvena ja muulloinkin vissiin, rahapula vr rasittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 16:30

Pian sen tiedän, tytär lähti tänään Helsingistä luokseni Keuruulle. Saa nähdä onko ajoissa?emme pysty soittelemaan känny jäi kotiin. Luulen, että on koksa netti ei mainitse mitään poikkeavaa.
Kyllä se pollaan ottas tämä vuosi, jos olisi paljon junaa käyttävä. VR:llä varaa iso firma takana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 17:32

VR:llä muutakin hauskaa on matkustaessa,
invavaunun WC oli rikki, konnari vastasi pyörätuolissa istuvalle avomiehelleni,
yläkerran WC toimii.
mutta eihän sinne pyörätuolilla päässyt.
matka oli Sjoki-Hki. onneksi oli hänellä sorsa mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 18:15

tulin tuossa juuri Hesan päärautatieaseman läpi ja siellä tosiaankin seisoi muitakin kuin VR, monen matka näytti odottelevan alkuaan ....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 19:05

Juu taitaapi todella olla, ennätyksenhän nuo oikein teki...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 20:18

Liian usein on VR:llä mäitä myöhästymisiä...taitaa mennä aika huonosti,kun hommat ei pelaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 22:08

Junat myöhästelee turhan usein ja tyntekijät saa lähteä.Lopputilejä jalkaa.Onhan siinä jokin pielessä.
Minä usko tuohon aitoon talvipäivän sesahdukseen,keinahtaa kevät puolelle. Ei enempää päivä lyhene .

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2010 - 18:50

Hi hii - junilla ainakin.