Kummalla on isompi?

Teemu Selänteellä vaiko Jay Lenolla? Leuan kokoa tässä siis yritän saada suuruusjärjestykseen. Molemmilla on suhteellisen isot leuat.

Avainsanat: leuka koko jay leno teemu selänne

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.12.2010 - 22:41

Toisellahan se on tietennii isompi...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.12.2010 - 19:36

Jäi nyt arvailuksi tämä asia, en kumpaakaan tunne henkilökohtaisesti, telkussa ja kuvissa nähnyt vaan ja pitäisi ne kuvat rinnakkain saada, mutta arvelen että Teemu Selänne olisi leuakkaampi fyysisesti ja Jay Leno leukavampi psyykkisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 19:43

Jay Lenon leukaa en muista nähneeni, mutta onhan sitä leukaa Teemulle ainakin siunaantunut. Silti ei vaikuta leukavalta tyypiltä vaan oikein symppikseltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 20:33

www.google.fi/imgres?imgurl=...29,r:1,s:0

Tätä epäilen Jay Lenonia

www.google.fi/imgres?imgurl=...&ty=37

uskon että Teemu häviää leuan kera!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 20:45

Oma veikkaus Jay Lenonia.Eihän Teemulla mikään iso ole,.Normi koko .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 20:54

Teemullahan ihan nätti leuka..Jay Lenonilla..on ainakin rumpi leuka..Sitä on kyllä tiedä kummalla on isompi..????

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 22:43

onkos se nyt niin väliä leuan koolla ?

mutta kellähän se pisin lienee ?

valperi.blogspot.com/2010/12...okkio.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 23:07

Kuka on Harkimon vastakohta? No tietysti Jay Lenon.

Lähteet:
areenalla kuultua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 05:22

Ei Teemun leuassa vikaa ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 07:53

kylmä arvaus sen kummemmin kumpaisenkaan leukaa verranneena ... niin teemun :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 11:35

Eipä oo tullu leukoja tuijotelttuu.Teemu todella sympaattinen ja karismaattinen mies.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 14:23

Jey Lenon on muutenkin "leukavampi", kuin meidän "kiekkolähettiläämme" Teemu Salama. Jey on edellä leuan koossa ja leuhkimisissaan, mutta The Finnish Flash on parempi kaikessa muussa. Symppis, emppis, frendis ja kaikkea muuta. Hyvä Teemu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 14:40

Teemulla on miehekäs leuka ja kauniit piirteet. Hyväkäytöksinen ja symppis tyyppi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 31.12.2010 - 18:46

Hih, minäpä vertailen yleensä siinä hieman ylempänä olevaa uloketta. Kertoo enemmän kuin tuhat sanaa...