Mikä Suomen kunta on paras lapsiperheelle kasvaa. Kulta-, hopea-, ja pronssiluokka?

Tämäkin on Valittujen Palojen tutkimustulos

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.12.2010 - 20:21

Voittaja: Siikajoki
Maakunta: Pohjois-Pohjanmaa
Asukasluku: 5800
Pinta-ala: 1060 km2
+ kohtuuhintaiset asunnot
+ vähän rikollisuutta
+ paljon lapsiperheitä

Hopeaa: Mustasaari
Maakunta: Pohjanmaa
Asukasluku: 18 000
Pinta-ala: 3 600 km2
+ alhainen työttömyys
+ vähän rikollisuutta
+ paljon kesämökkejä

Pronssia: Sipoo
Maakunta: Itä-Uusimaa
Asukasluku: 19 500
Pinta-ala: 725 km2
+ paljon lapsiperheitä
+ lyhyt matka isoon kaupunkiin
+ asukkaat keskimäärin hyvätuloisia

www.rd.fi/paras_paikka_kasvaa

Kysyjän kommentti

Just eikä melkein. Kiitos kaikille vastaajille. Tämä oli tilastoa, mutta eiköhän se
oma koti ole paras paikka, vakka se olisi vähäinenkin, niin silti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.12.2010 - 19:07

Mikäli tämän päivän Ilta-Sanomiin on luottamista, niin Lahti on varmasti erittäin lapsiystävällinen kaupunki, siellä kun järjestetään kokonaan oma opetusluokka kahdelle ruotsinkieltä äidinkielenään puhuvalla oppilaalle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 10:58

Vai niin oli tämän tutkimuksen lopputulos. Tiedänpähän nyt tämänkin. Olen joskus lukenut Valittuja paloja, mutta ei enää jaksa ne jorinat kiinnostaa.