Mihin suuntautuu seuraava matkasi,menetkö ihan ulkomaille asti?

Avainsanat: matkailu avartaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.12.2010 - 12:45

Kesällä menen vissiin Ikaalisten kylpylään napsuystävän kanssa lomailemaan, kuten viime kesänäkin oli mukava reissu ja sitä pitää saada lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.12.2010 - 14:09

Todennäköisimmin Kanarialle tammikuussa, riippuu miten saamme loma-ajan järjestettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 14:19

Tammikuun lopulla matka käy kohden Puerti De La Cruzia. Paras paikka mitä tiedän. Monta kertaa käynyt ja aina uudelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 14:58

Tammikuun lopulla Dubaihin..taitaa tuo pappa4 kone olla samoihin aikoihin lähdössä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 15:12

Kesällä on tarkoitus matkustaa pojan kanssa Tanskaan Legolandiin. Sitä ennen käymme miehen kanssa Tallinnassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 15:18

Kesällä taas lähden määränpää vielä tuntematon katsellan joskus helmikuun puolella ulkomaille kumminkin, kotimaanmatkailu on niin kallista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 15:58

Ihanaa kun saisi vastata, että johonkin paratiisiin, mutta valitettavasti se suuntautuu Jyväskylän kaupunkiin, no ei siinä mitään vikaa ole, mutta on sisuskalujen tähystys, ei kiinnosta paljon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 16:24

tänävuonna pitäisi vielä keretä pyörähtämään (melkein ulkomailla) Raaseporissa ja Turkusessa,

sitten vuoden vaihduttua seuraavana taitaa olla vuorossa Brittein saaret ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 18:30

Helmikuussa piipahdamme mieheni työporukan kanssa Tallinnan puolella!
Kovasti tekisi mieli lähteä tässä talvellakin johonkin lämpöiseen...
Taitaa onnistua vasta syksyllä -jos silloinkaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 18:57

Kotimaassa olen jonkun aikaa, katsotaan tilannetta sitten myöhemmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 20:12

Oishan tuo ihana piipahtaa vaikkapa Istanbulissa... mutta arjen realiteetit tunnustaen todennäköisemmin piipahdan seuraavalla reissullani isäni luona Lapissa. Ei huono paikka sekään!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.12.2010 - 20:37

Ainakin elän toivossa että keväällä pääsisi taas Thaimaaseen. Sitä ennen teen kotimaassa pienen matkan ystäväni luo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 20:38

josko ny pääsis perille asti. uutehen seelantihin meinasin jo keväällä mennä, mutta maa sielä jytisi.
jahka nyssitte ens keväänä sinne .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 22:41

Tammikuussa menen Tallinassa käymään..että saan vaihdetut rahat tuhlattua pois..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 10:18

Ei mene ulkomaille ,ulkoilmaan kylläkin. Olen tässä miettinyt suksia jalkaan ja menevän suolle.Siellä upea lenkki kelkalla tehty. Suon reunamia ympäri.Tästä täytyy avata latua umpihankeen 1km matkan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.01.2011 - 23:48

meen espaniaan lomaileen kesällä