Asutko Suomen onnellisimmassa kunnassa?

Ne ovat nyt listattu!
www.iltasanomat.fi/kotimaa/K...78625.html

Lisätty: 29.12.2010 - 10:36

Raasepori näkyy olevan listassa sijalla 180.

Avainsanat: onnellisin kunta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.12.2010 - 09:43

En asu VÅrdössa,eikä varmaan moni napsuttelijakaan.

Kysyjän kommentti

hyvä?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.12.2010 - 09:47

Onnellisempi olen kyllä ollut vaikka missä muualla,
kuin Seinäjoella, paluumuuttajana.
Mutta varmaan on oma vika.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 09:59

En asu enkä aio muuttaakaan sinne, olen onnellinen tässä kaupungissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 10:23

Vårdössä olen käynyt. Yritin sihdata tuota karttaa, kun on niin pieni ja ihan niin kuin näyttäisi meidän pieni kunta olevan vihreällä alueella...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 11:21

jossain satkun pinnassa on tämäkin kaupunki ja olen erittäin onnellinen täällä ,toivonkin hartaasti et seuraava koti ois taivaan koti tai joku muu mihin sielu sit siirtykin ,mut saisin tämän loppuelämäni täällä keskellä ei mitään asustaa ..:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 11:36

Asun kaukana onnellisesta kunnasta,Lappeenranta sijaluku on 276,mutta kyllä täälläkin voi onellinen olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 12:22

En asu, enempi sieltä listan peräpäästä näkyy kotikuntani löytyvän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 14:12

Turkulaiset sijalla 330. Ei sitäkään sovi ihmetellä. Raaseporissa olen käynyt. Pitäisi olla korkeammalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 14:21

Mökkini sijaitsee huomattavasti asuinpaikkaani onnellisemmalla alueella, mutta en tunne oloani Helsingissäkään onnettomaksi. Tykkään kovasti kotiseudustani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 15:24

Listalla 330 joten Turku pikkuisen on alhaalla..
Luulen että Turku nousee ylöspäin ensivuonna, toivotaan ainakin, en mä täältä halua pois ikinä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 16:28

Sijalla 275 asustelen. Mutta miksi eivät tulleet minulta kysymään.
Ei vaines, Keuruu on vajoamassa varmasti alemmaksikin ko.tilastossa, jos kokonais-
tulosta katsotaan. Varuskunnan lähtö on liipasimella, jos se tapahtuisi, se olisi pieni kuolema
kaupungille. kaupunki on pieni maaseutukaupunki ja jokainen veronmaksaja, joka poistuu
tietää olojen muuttumista.
Minä kuitenkin tulin tänne, jättääkseni tämän maan ja muuttaessani kuten toivon uuden maan
kotikaupunkiin Jerusalemiin. Olen onnellinen sisimmässäni, vaikka ei nyt kuntani ole listan
kärkipäässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 19:03

En asu onnellisimmassa, mutta olen silti tyytyväinen nykyiseen asuinkuntaani.