MIkä on yleisin kuolinsyy (ei tautitilasto)?

Ihminen on ainoa luotu laji, joka elää ja tietää eämänsä päättyvän. Tasavuotiskymmenpäivinään ajattelee, onko tämä ollut kaikki sen arvoista, Onnellisimmillan huokaisee:Tähän voisi vaikka kuolla.

Lisätty: 28.12.2010 - 22:12

Tämä on vähän sanoisinko kompa kysymys- tavallaan, tai ei.

Avainsanat: yleisin kuolinsyy

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.12.2010 - 14:33

Joku on joskus sanonut, että elämä on sukupuoliyhteydessä saatu tauti, joka päättyy kuolemaan.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastaajille, olihan noita syitä, kerroin kuitenkin, että tämä on kompa tavallaan ja
andek mainitsi sukupuoliyhteyden, mutta ei se ole siitä saatu tauti vaan tapahtuminen eli
syntyminen. Ja eletään sitten lyhyt-tai pitkätie, niin kuoleman viikatehan se siellä lyö.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2010 - 22:06

Eiköhän se aloholi aiheuta monelle työkykyiselle ihmiselle kuoleman....sitten kun ei enään kestä elämää tehdään itsemurha..ja tietysti sairaudet,mitkä saa alkoholi aikaseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 23:45

WHO: Syöpä jo maailman yleisin kuolinsyy

Hesari!

Lähteet:
www.hs.fi/ulkomaat/artikkeli...5259447338

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 00:03

Tilastokeskus kertoo (tiedote osoitteessa www.stat.fi/ajk/tiedotteet/v...10-31.html ), että alkoholi nousi viime vuonna työikäisten miesten yleisimmäksi kuolinsyyksi. Miesten alkoholikuolemia oli 1309 (17,1 % kaikista työikäisten miesten kuolemista), naisten vastaavat luvut olivat 354 (10,6 %). Yhteensä työikäisten suomalaisten alkoholikuolemia oli siis 1663, kasvua edellisvuodesta 150.
community.stakes.fi/blogs/ze...1/206.aspx

Vuoden 2010 Tapaturmakatsausten mukaan yleisin kuolemaan johtava tapaturma on kaatuminen tai putoaminen.

Mikä tappaa eniten poliitikkoja maailmassa? Vaikka vallankahvasta pidetään kiinni hautaan asti, vastaus ei ole vanhuus. Kyse on sisäisestä salamurhaajasta: vääränlaisesta kiintymyksestä rahaan, valtaan, maineeseen ja seksiin, jotka itsessään ovat hyviä asioita.
www.hyvejohtajuus.fi/1589/pa...aan-osa-4/

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.12.2010 - 02:29

Se että lopettaa hengittämisen. =DD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 07:45

Suöpä taitaapi olla tuo syy...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 07:59

Kyllä se on alkoholi sivuvaikutuksineen ja tupakka siihen lisättynä niin valmista on .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 09:04

Sepelvaltimotauti tappaa kaikkein eniten ihmisiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 11:27

tämä on niin vaikea ,mut otan hatusta ja vanhana exsyöppönä vastaan ruoka ,joka taas aiheuttaa ylenpalttisesti syötynä liika lihavuutta ja liikalihavuus edesauttaa taas kaiken laissii tautei joihin voi kuolla ....eli ruoka ...osuiko ja upposko ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 11:43

Veikkaan hengittämisen loppumista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 12:27

Kun hengitys loppuu, pysähtyy sydänkin ja silloinpa sitä sitten onkin peli pelattuna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 13:55

Syö-minen ja pää yhdessä tai erikseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 14:25

Alkoholi ja siitä johtuvat sairaudet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 19:05

Veikkaan syöpää, en ole varma.