Oletko joskus tehnyt uudenvuodenlupausta, jonka olet myös pitänyt? Millainen lupaus se oli?

Avainsanat: uudenvuodenlupaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.12.2010 - 07:55

Olen luvannut että en tee uuden vuoden lupauksia ja se on pitänyt.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2010 - 21:37

Olen luvannut pitää kunnostani huolta..ja on kyllä toteutunutkin..Toivon mukaan jaksan vielä ensi-vuodenkin kuntoilla..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 02:10

ei en ole tehnyt sitä kuukuisaa tupakkalakkoa, kun en ole koskaan polttanut.
Alko loppui ei uuden vuoden lupaukseen, vaan kevään korvilla 5 vuotta sitten.
Nythän sitä voisi kokeilla jotain. ehdota Sinä Tuutikki, anna harkinta-aikaa ja mnä voin kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.12.2010 - 02:27

Lupasin pari vuotta sitten ajatella enemmän itseäni. Läheiset eivät siitä pitäneet. Nytkin on lupaus valmiina - nähtäväksi jää miten se pitää. Jätän haaveilun ja keskityn olevaan - vaikka hammasta purren.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 07:45

Olen luvannut vaan ei ole tullut paikkansa pidettyä..
Tänä vuonna en koko lupausta tee kun kumminkin tuon rikon..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 13:50

Ei kuulu tapoihini tehdä uuden vuoden taikoja ja lupauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 19:08

Olen tehnyt, mutta rikkonut sen saman tien. En tee enään lupauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 20:20

Viime vuonna lupasin vaatia itseltäni vähemmän. Lupaus piti ja kas kummaa: kaikilla on ollut rennommat oltavat! Tällä kertaa lupaan, eli annan itselleni luvan, tehdä muutamasta tärkeästä pikku haaveestani totta...