Kukkiiko kellään Kiinanruusu nyt keskellä talvea? Meillä kukkii. Pitäisikö lannoittaa?

Kiinanruusu on kuutisen vuotta vanha. Leikkaan sen joka kevät todella nysäksi, Nyt se on lähes metrin korkuinen.

Avainsanat: kiinanruusun talvilannoitus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2010 - 20:52

En ole saanut kukkimaan kiinanruusua kesällä enkä talvella. Mutta sinä pirtoi olet kyllä todellinen viherpeukalo, kun keskellä pimeientä talvea olet onnistunut kukittamaan sen. Ei kai kevyt lannoitus sille pahastakaan ole.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2010 - 20:23

Onnea vaan sinä olet oikea viherpeukalo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 20:45

Kyllä olisi hyvä lannoittaa mutta kohtuudella.Laita kukkivalle kastelulannosta.Aivan ihana on kiinanruusu kukkivana .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 21:06

Hienoa, minullakin oli aikoinaan komeita kiinanruusuja, mutta en todella muista milloin niiden lannoitusaika oli. Siitä on niin kauan aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 21:07

Anna vaan kevyttä lannoitusta,niin jaksaa kukkia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 21:22

Ei kukkaset ole tärkein asia elämässä.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.12.2010 - 02:24

Tuossa ammattilaisen ohjeita:
www.kukkatalo.fi/tuote.asp?id=541

Lähteet:
google