Millainen hotelli on Kreetalla (Agia Marina) Theo FFF+? Kokemuksia tästäkin kaivataan! Hienolta vaikutti ainakin kuvat ja esittely

Avainsanat: kreeta agia marina

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.01.2011 - 10:07

Viikon olen ollut ja toukokuussa jälleen mennään. Taas varasin kaksikerroksisen huoneiston. Siinä on oma kattoterassi, jolla hyvä ottaa aurinkoa. Huoneet eivät mitenkään erityisiä. Hotellille on ihan kohtalainen kapuaminen rantatieltä. Hotellin kauppa pikkuostoksia varten löytyy ihan vierestä.
Muutoin 200m päästä alhaalta alkaa katu jonka varella sitten lisää. Uima-allas ihan hyvä ja lapsille löytyy oma. Löytyy pelejä esim. liitokiekko. Maksullinen internetti löytyy myös.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2010 - 20:29

Olen käynyt kyseisessä hotellissa vain visiitillä, kun tuttavaperhe asui siinä ja me eri hotellissa. Mutta ainakin lapset tykkävsivät kovasti uima-altaista ja huone vaikutti mukavalta ja siistiltä. Hotelli on rauhallisella paikalla eli siellä ei esim. yöllä tarvitse kärsiä liikenteen melusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 20:39

Agia Marina on kiva paikka ja lähellä Haniaa. Siihen vain tien viereen odottamaan bussia. Koskaan en saanut selville oikeata hintaa. Maksoi aina eri tavalla (linjan numerosta kiinni?). Linja-autoasemalta lyhyt matka kalakauppiaiden ohi satamaan. Mitä lähemmäs satamaa menee sen kalliimmat on hinnat. Kyllä siitä nautinnosta jotain maksaakin. Jos sinne olette menossa ei ole huono valinta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 22:20

On todella ihana hotelli,että suosittelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 20:49

kyllä hotelli aina hintansa väärti on.
mutta jos on hyvä sänky ja vessa kämpäs se riittää mulle loman ajaksi.
eihän siellä hotellissa kuitenkaan aikaansa kukaan vietä ku yösydännä.
ja jos vielä naapuritki on ihimiseltääsiä,
so what.