Oletko 'yösyöppö'?

Sanoo tää tääl ja menee ottaa yhen pienen pyöreen näkkärin 'unikaverikseen', kuis sie tankkaakkona yövarastoon jottain, jos nii mitä ja kuis paljo ennen nukkumaan menoas tää sit tapahtuu? Ja entäpä sit jos yöllä viel heräilet nii käykö sillon (kin) askelees jääkaapil?

Avainsanat: yö syöppö tankkaus jääkaappi aamuyö ilta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 24.09.2008 - 22:13

Olimpa tuossa mummolassa kylässä ja kuinka ollakkaan mummopa oli paistanut kunnon liha-lanttukukon. Jos teistä nyt monikaan tietää mitä se on. Sitäpä tuli noustua yölläkin klo 01.30 syömään. Nam. Ja niin- harrastan sitä yösyöntiä muulloinkin, ainakin jos on jotain extra hyvää jääkaapis. Paheita pitää olla.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.09.2008 - 22:18

kah, et mennykkään nukkumhan jonin13, kieh. after eightiä täs mussutan tällä hetkellä mä. ei sais syyvä iltamyöhällä mutta kyllä tuota pahetta tulee tehtyyn. esim. lämpimiä voikkareita, muroja, karkkii, jne. yöllä kun/ jos herään niin askeleeni ei vie jääkaapille. viikonloppusin ehkä joskus, mutta silloinkin tulee juotuun jotakin mehua tahi limua. ai kui pal ennen nukkumaan menoa, öö tunti, puoltuntii, joskus varttikin vaan. ai kauhee, hyi muo, lopettaa pitäs tuommonen. en siis joka ilta moista iltasyöpöttelyä harrasta. meniks läpi? ; )

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.09.2008 - 22:38

en :p

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2008 - 01:09

En, vaikka söinkin äsken kymmenkunta omenaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2008 - 04:47

Kyllä taidan olla. Kun nukkuu päivisin ei saa yöllä unta ja siinä sitä sitten ollaan jääkaapilla alinomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2008 - 06:05

En ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.09.2008 - 09:42

en herää syömään, mutta syön hereillä olessani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2008 - 13:01

Hirveä ahneus ruokaan.Kaverini varaa jokaiselle yölle 1 kg:n nakkeja.Hän ei saa kuulemma herätessään enää uudelleen unta,joten hän ahmii nämä makkarat.YÖK.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.09.2008 - 22:34

En ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.09.2008 - 16:09

en ole