Talven keskellä iski matkakuume ja tarkoituksena ois lähteä syyskuussa ´11.Mitä suosittelisitte näistä kohteista, Kypros, Kreeta!?

Kaikenlaiset kokemukset ja kohtalot otetaan suorasti vastaan :) Auttakee mua! Kertokaa mahdollisimman paljon! Ollaan tälläinen lapseton pariskunta, ja tykkäämme liikkua paljon ja katsella maisemia ja luontoa, mutta pääosin lähden itse lojumaan aurinkoon ja rentoutumaan! Välillä ois kiva päästä shoppailemaankin! Discoista ja klubeista emme niinkään välitä... Siis vinkkejä tulemaan, kiitos! Ja jos itsellä on joku muu kohde mielessä, niin vinkkiä tulemaan kiitos! :)

Avainsanat: matkavinkit kreeta kypros

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 29.12.2010 - 02:17

Molemmissa paikoissa on mahdollisuus varmaankin liikuntaan. Mutta se auringossa lojuminen - ei ihan tarkene. Noista kahdesta maana suosittelen Kreikkaa. Samarian laakso - sen jos käy läpi lomansa aikana - ei muuta liikuntaa tarvitsekaan. Lihakset huutaa apua.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2010 - 18:51

Molemmissa paikoissa käynyt useammankin kerran.

Kypros on minusta on mielenkiintoisempi paikka pariskunnalle (esim. Limassol). Siellä käynti Troodos vuoristossa on mieleenpainuva kokemus. Limassolissa paljon muutakin katseltavaa. Hotelli mieluummin lähellä keskustaa. Itse olin majoittuneena Eden hotellissa. Kyproksella puhutaan vähän suomea, mutta englannilla tulee hyvin toimeen.

Jos Kreetalle menee niin paikka kannattaa valita läheltä Haniaa.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 19:51

Molemmissa paikoissa löytyy paljon kivoja kohteita. Kyproksella esim. Limassol on siitä kiva paikka, että jo itse kaupungissa riitttää paljon näkemistä ja tekemistä ja auton vuokraamalla pääsee kätevästi vähän ympäristöönkin.
Kreetalla esim. Hania ja Agios Nikolaus ovat kivoja paikkoja. Haniassa tykkään erityisesti Venetsialaisesta satamasta, joka on kuin eri paikka kirkkaassa auringonpaisteessa ja sitten hienossa iltavalaistuksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 20:32

Molemmat varmaan kovoja paikkoja, ei muuta kuin laput kulhoon ja valkkaa tuo joka ensimmäisenä osuu käteen, niin minä tekisin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.01.2011 - 21:53

Kreeta on ainakin tosi kiva paikka kannattaa siellä käydä!