Minkälaiset kengät ovat nyt muodissa?

Lisätty: 28.12.2010 - 16:11

So, so sikojakaan ei saa potkia...

Lisätty: 29.12.2010 - 08:08

Valperi näkyy löytäneen kuvaansa juuri sellaisia kenkiä mitkä ovat todellakin tämän talven muotia. Samoin ovat myös huopatossut, huopatöppöset jne.

Lisätty: 29.12.2010 - 14:53

yle.fi/alueet/etela-savo/201...origin=rss

Avainsanat: kenkä talvi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2010 - 19:09

muodeista en mitään tiedä, mutta ainakin Wienissä joulunaikaan kulkivat tällaisissa jalkineissa ...

rajavartija.blogspot.com/201...poset.html

(ps. sen mielenkiintoisemman osan kuvasta leikkasin itselleni talteen)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2010 - 16:07

yle.fi/alueet/keski-pohjanma...67087.html

On ihan tennareista saappaisiin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 16:09

"sianpotkukengät"
www.napsu.fi/vastaukset/kysy...821#157006

Lisätty: 28.12.2010 - 16:51

Itse en seuraa muotia: Käytän coretex lenkkareita miltei aina.
Ovat mukavat jaloille, eikä hikua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 16:26

Liikuntaan ja ulkoiluun näin talvella käytän Karhun samoilujalkineita.
Kesällä menee Pomarfin 43 kokoisena ja mustana. Parhaat minun jaloilleni monen vuoden kokemuksen perusteella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 16:57

Pehmoiset kesäkengät, matalakantaiset.
Nyt talvella pidän nilkkureita ja ostimpa puolisääreen olevat tossumallitkin. Ovat hyvin lämpöiset.
Ei nyt aivan huopatossu mallia on niissä vetoketju sivussa ja kaunis nappikiinnitys.
Kenkä jlan kunnon ja mukavuuden mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 17:21

En seuraa kenkämuotia, käytän hyvän mallisia jalkineita joilla kävely sujuu. Pikkuihmisillä näkyy olevan huopikkaat 1 , talvilenkkarit 1, nahkasaapikkaat 1 ja pienimmällä on jotain keinonahkaa saapikkaat mutta hyvä karvavuori on ja pohjalliset on kaikilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 19:52

Minä hankin juuri muodikkaan oloiset matalat saappat, jotka ovat mustaa mokkaa ja niiden juju piilee varren koristeissa. Hyvät jalassa, lämpimät ja nätitkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 20:53

Muotikengistä en tiedä mitään. Mutta näin nuorella naisella ihanat punaiset huopa tossut, olipa kokonaisuus tyylikäs ja kaunis.Itse ajattelin jostain metsästää tuollaiset tossut. Mutta ei ole vielä missään vastaan tullut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 21:48

En tiedä minkälaiset on muodissa..Mutta itse lähden huomenna metsästämään alennus-myynistä..lämpimiä hauskan-näköisiä ja mitkä on helppo laittaa jalkaan..ja ottaa pois..kun tuolla työhommissa joutuu useamman kerran päivässä vaihtamaan talvikenkiä...sisäkenkiin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.12.2010 - 02:10

Varpaani eivät välitä muodista. Ne rakastavat lämpimiä ja hyvin istuvia, mukavasti astuttavia kuoseja. Löysin sellaiset Anttilasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 14:39

Katukuvassa näyttää olevan muodissa kaikenlaiset jalkineet. Itselläni on kenkiä korkeakorkoisista aivan mataliin, mutta kenkien tulee olla aina hyvälestiset ja mukavat käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 19:12

Katukuvassa näkee kenkiä laidasta laitaan. Mutta saappaita suositaan vieläkin, ja koroilla.