missä parhaat laskettelu kohteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2010 - 09:39

Kyllä nyt Suomessa lunta taitaa olla joka paikassa omanpojan laskea.
Jos mutkamäkeä ja konevoimaa tarkoitat niin kyllä Ylläs on 1.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2010 - 09:59

Suomessa taitaa todella lunta riittää joka paikassa...
Pohjoinen taitaapi olla kumminkin paras...jos Suomesta puhutaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 12:49

levillä on ainakin se maailmanmäki , jota itse en uskaltanut tulla alas , kuin pikuisen pätkää yhdystielle ...mut tuostakin jo aikaa hyvän aikaa ...nyt lapsenlapset tykkäävät siellä lasketella on tarpeeksi rinteitä ja käyvät siellä ain joulunaikaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 13:27

Juu et rajannut laskettelualuettasi,Suomessa tolkuttoman kallista,kaikki matkat,hotellit/majoitukset,hissiliput ja atrioiminen,sillä eihän sitä pyhällä hengellä elä?!Mun mielestä Ylläs ympäristöineen on hyvä,Tahko laajentanut hurjasti ja etelä-Suomen kantista katsottuna lähellä,Levi on valtava keskus ja kylän kanssa huvittelukeidas ja paljon riippuu mitä itse kukin hakee...netistä ainakin löytyy tietoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 13:30

riippuen taidoista joko kotimaassa tai sitten vaikkapa joko länsinaapurissa tai vaikkapa keski-euroopassa.
vaikea sanoa mikä nyppylä on kenenkäkin mielestä paras kohde.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.12.2010 - 14:18

Tuolla olen joskus itse käynyt laskettelemassa. Tiedä sitten onko se paras, mutta hyvin on päässyt ylös ja vielä paremmin alas:
www.kasurila.com/rinnekartta.html

Eikä tuokaan paha ole:
www.messila.fi/fi/Lumikeskus/

Lähteet:
google

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 16:23

Minä en laskettele muuta kuin "pehmosia". Noista muista kohteista tulee mieleen Levi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 19:57

Riihivuoren laskettelukeskus Muuramessa ja Laajavuori Jyväskylässä ovat ainakin sijainniltaan monelle sopivimmat, koska sijaitsevat keskellä Suomena, niin ajomatka eri puolilta Suomea on niihin aika kohtuullinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 21:50

En ole muualla käynyt kun Vuokatissa,ja oli todella ihana paikka..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 14:40

Minä tykkään Itävallan kohteista.