Vaara vaanii milloin missäkin..ei ole vaan kiva joutua uhriksi?

Rappusissa liukastuminen voi olla aika paha juttu..=???

Avainsanat: liukastuminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2010 - 07:24

toivottavasti miehesi voi jo paremmin ja pääsee kävelemäänkin.

Fiina-koira jos oravan tai jäniksen näkee läheisessä puistossa, saattaa riuhtaista minut nurin, parikertaa liukkaalla talvikelillä niin on käynytkin.
kerranpa viimekesänä vetäisi nurin piha-asfaltille oravan nähtyään, rähmälläni pihassa makasin ja Fiina veti perässään asfalttia pitkin kun en taluttimesta hellittänyt.
lääkärireissuhan siitäkin tuli minulle, Fiina selvisi vammoitta.

Kysyjän kommentti

Kotiutui jo sairaalasta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.12.2010 - 00:37

liukastuminen missä vaan voi olla paha juttu, erityisesti rappusissa ....
(toivottavasti teillä ei sitten kuitenkaan kovin pahasti käynnyt)

itse kupsahtelen aina silloin tällöin, mutta ainakin toistaiseksi olen selvinnyt pelkillä mustelmilla ....

se on vissiin sitä 'hullujen ja humalaisten' tuuria (enkä minä nyt ihan aina askeleen luiskahtaessa kännissäkään ole ollut)

oli tässä joulunaikaan taas oiva tilaisuus tehdä voltteja, mutta tällä kertaa jäivät tekemättä

valperi.blogspot.com/2010/12...a-jaa.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 01:40

Kuinka miehesi voi? Joko hän pääsi kotiin vai onko sairaalassa vielä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 02:36

Niin ne rappukaatumiset ovat vihon viimeisiä, niissä usein käy pahasti.
Mutta kyllähän minä ainakin jo omalla kohdallani voin odotella kupsahtelua siellä ja täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 05:45

Kyllä kaatumiset voivat paljon kipeitä paikkoja tuottaa, niin käsiin kuin lonkkiin ja jalkoihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 09:58

Toivottavasti paranee pikavauhtia..
Meilläkin kun astumme ulos kynnykselle, on aina vaara tähän aikaa vuodesta tehdä ilmalennon, kyllä siitä on talonmiehelle puhuttu, mutta ei mene jakeluun talossa asuu monta vanhusta ja minäkin vielä huonokinttuinen....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 13:22

olipa valpperin kuvassa kirjaimellisesti .. mustaa jäätä ... tuos pinas saa olla aika fagiiri , jot pystys pysyy , mutta itse kyl köpötten niin varavaste , jotta sen puoleen en kaatuis , sekun on sit taas noi polvet sökönä ikuisuuden .... viimeksi köpöttelin ikeassa , enkä huomannut maton reunaa kups meinas käydä , mut sain just myyjästä kiinni ... sitä teettää tää ikuinne jalkojen maas laahaminen ja korkeat matot reunat .. vai olenks mä sit niin lyhyt , et nekin tuntuu jaloissa liian korkealta .. en tiiä :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.12.2010 - 14:11

Niin se on ja näin talvella on syytä olla entistäkin varovaisempi. Toivottavasti miehesi voi hyvin ja on parantumaan päin siitä kaatumisestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 16:09

Sanoilla liukastuminen ja kompastuminen on vissi ero korvauksia haettaessa.
Liukastuminen on tahaton vahingollinen tapahtuma ja kompastuminen on huolimattomuudesta johtuva loukkaantuminen (ei korvata). Vakuutusyhtiö ainakin näin on joskus määritellyt.
Harmittavia kumpikin, jos sattuu käymään. Toivottavasti ei.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 20:08

Rappusissa liukastuminen voi todellakin olla paha juttu. Naapurin mies liukastui ulkoportaissa marraskuun alussa ja heti samana päivänä jalkaa leikattiin kahdesta kohtaa. tammikuun puolivälissä menee uuteen, ns. korjausleikkaukseen ja kainalosauvojen avulla joutuu kävelemään vielä pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 21:00

Vaara on joka paikassa meillä mukana.Sitä tietää ei voi. Voi tulla Huimausta ja siitäjohtuvaa oksentelua niinkuin minulle kävi. Kotiin tultua.Olo vieläkin hutera ,huomena varaan ajan kokeisiin. Itse katsoin verenpaineen mikä oli 139-82 pul.47 en tiedä onko jossain jotain mutta eiköhän selvinne.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.12.2010 - 05:39

Liukastumiset ovat ikäviä asioita ja inhottavia. Toivottavasti miehesi toipuu jo onnettomuudesta.