Yllättikö talvi virkavallankin?

omakaupunki.hs.fi/paakaupunk...OKboksi_p1

Avainsanat: jumissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.12.2010 - 22:15

Liian paljon poliiseja auton liikkeelle saamiseksi. Jokaisen täytyy selvitä vähän vähemmällä ihmis määrällällä.Ainakin poliisien, eikö niillä ole muitakin töitä.Liian kalliiksi tulee hinaus.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.12.2010 - 20:39

On näköjään yllättänyt ja kaupunki ei ole lumitöitä hyvin tehnyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 20:50

Onneksi meilläpäin hoidetaan lumityöt aika hyvin..aamusta aikaseen voi olla pieniä ongelmia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 21:10

Täällä missä asun, ei toiveitakaan saada parkkipaikkaa on lumikasojen vallassa koko katu...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 21:19

No hyvää harjoitusta heillekin lumen luonti.
On se vaan niin kumma vehje tuo auto"pyhä lehmä", että siitä kirjoitetaan heti jos on lumipenkassa, tai lumen alla aamulla.
Mutta voi, että jos äiti työntää vielä puolen päivän aikaan lastenvaunuja tai vanhus menne rollarilla
tukosa olevaa katukäytävää ei siitä haloota nosteta.
Jos myöhästyy aamulla töistä, autoton saa moitteet siitä,mutta kun autollinen tulee töihin vaikka
lumiesteen vuoksi, se ei ole edes mitään, se kuuluu se myöhästyminen kun Manulle illalinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.12.2010 - 22:02

Samanlaisia autoilijoita ne on nuo virkalakkisetkin. Erään kerran olen nähnyt poliisiauton hyväilevän puunjuurta talvikelillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 22:06

Lapio ja lumikola vakiovarusteiksi hälytysajoneuvoihinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 22:28

Ei mitään uutta. Olen nähnyt kun tömäyttivät Helsingissä Hämeentiellä liikennevaloissa vanhan papan auton takakonttiin.
Alkoivat syyttää pappaa ja minä sanomaan jalkamiehenä papalle; "elä myönnä mitään" kyllä nyt oli vika takaa tulleissa autoilijoissa.
Nappikalletpa minulle; "ettei täällä tarvita neuvojia vai haluatko häkkiin yöksi"?
Tapahtui 60-luvulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 22:54

Ihan normaali tilanne näkyy olevan. Yksi tekee ja yhdeksän katselee. Kukahan noista osaa raportin kirjoittaa. Huvittava näky!