Oliko ruokalut kohillaan?

Nainen söi jouluateriallaan kahden viikon ruoat.
www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat...ikon-ruoat

Avainsanat: jouluateria 30 000 kilokaloria

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.12.2010 - 22:50

Ahmatti, mikä ahmatti. Toivottavasti tauti ei ole tarttuvaa lajia. Mikähän mahtoi olla naisen elopaino?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.12.2010 - 10:28

Moni sai tässä varmaan synninpäästön - pieniltä tuntuvat tavalliset mässäilyt Donnan jouluisan aterian rinnalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 11:00

Ihan noin suuriin kalorimääriin ei moni toivottavasti yllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 11:06

No ei nyt olis napa vetänyt noin paljon, mut raskastahan tuo jouluruoka on. Ja mistä kiitollinen kaikki nuo loppuivat eilen ja tänään nautimme ihan spagettia ja jauhelihakastiketta NAM....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 11:18

En minä noin paljon ole syönyt joulunpyhinä, minulle riittää vähempikin määrä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 11:32

Kyllä oli. Anoppilassa oli kystä kyllä sekä lisäksi oli vaimo nähnyt taas melkoisesti vaivaa. Kyllä nyt kelpaa kinkkua sulatella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 15:23

Kuolisin kyllä jos noin paljon yrittäisin kerralla syödä..huh, huijaa mikä ruuan määrä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 15:39

paljon siitä huolimatta sain ahdettua mahaani, ihan liian paljon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 16:09

Kuvasta näkyi,ettei ky.nainen mikään höyhensarjalainen ollut,mutta joku tolkku...vaikka haluaiskin maailman lihavimman naisen-tittelin.Pian on kotinsa vankina,ei mahdu ulos ovesta.Kaikkea ihminen tekee julkisuuden takia :-O

Lisätty: 28.12.2010 - 13:29

riittäiskö 150kg ja risat naisen painoksi>puolet liikaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 17:12

No ei minun kohdalla neula liikahtanut paljoa ylemmäksi, hyvillä mielin totuttelen taas VHH. dietin saloihin.
Se on pikkujuttu kärsivällisyydellä päästä taas alkutavoitteeseen. Tuli vähän joulutorttua ja suklaatia
salaa pisteltyä yöpöydän laatikosta, kun olen niin tuskainen nuo yön seudut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 17:31

Kyllä syötyä hyvää tuli kun tarjottiin. Ei voinut kieltäytyä. Mutta eihän se oikein hyvää tee. Tulee huono olo vaan .Kiva kun alkaa nämä arkisemmat eväät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 18:09

On tullut kohtuudella syötyä, mutta ei suinkaan noin paljoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 18:55

Vaikka heruukja oli paljon tuli ihan kohtuudella syötyä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 19:44

köyhät ovat olleet minun eväät jos vertaa Donnan kattaukseen

valperi.blogspot.com/2010/12...upala.html

mutta onhan sitä selvinnyt näilläkin vähäisillä ...