Varistaako teillä joulukuusi jo neulasiaan? Meillä varistaa niin, että taitaa joutua jo huomenna koko kuusi ulos.

Avainsanat: joulukuusen neulaset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

-m-
Vastattu: 26.12.2010 - 21:45

Olohuoneen nurkassa seisoo tuuhea tummaneulainen luonnonkuusi. Poikien kanssa sen haimme ja hyvän saimme.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.12.2010 - 15:24

Onneksi on tuo muovikuusi joten eipä varise...
kuusi saa olla loppiaiseen asti pystyssä vaikka joulu nyt päättyi virallisesti...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 15:57

eipä ole kuusta kuin tuolla lähimetsikössä. eikä ole ollut vuosikausiin.
mänty joskus terassilla, pihassa tai parvekkeella ( nyt ei sitäkään) riippuen asumismuodosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 16:18

No voi sun siskatti sentään, suurella vaivalla saatu siihen ja niin pian jo ulos.
Se kuusen hommakin on aina vähän sitä ja tätä kuinka kestää neulaset.
Ainahan se aito kuusi muovin voittaa, mutta poisviennissä ei ole niin kovaa ongelmaa.
Eihän sitä pelkkää runkoakaan viitsi paljon katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 16:23

Meidän roskiksen vieressäkin näkyi jo joulupäivänä kuusia. Äkkiä ne joskus varistelee. Meillä on muovikuusi myös ja se ei pahemmin neulasia varistele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 17:49

meitin kuusi , joka on tuolla terasilla ei ole yhtään varissut ....taitaa olla niin jäässä , et varisee vasta vappuna luulen mä ...ei olla otettu sisään kuusta , joka aiheuttaa heti nuhaa ja sitä myöden poskiontelotulehduksia , jotta nautin vaan tuosta kuusesta , joka on olkkarin ikkunan edessä valoineen ... ihan kaunis niinkin ...:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 18:27

Ei ole kuusta mikä varistaisi. Hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 19:20

Ei ole kuusta varisemassa, ikkunalla n. metrinen valkoinen valaistu kartio tekemässä kuusen virkaa ja sen yläpuolella Marian tähti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 20:17

Eka kerta elämässä että kuusta ei ole pirtissä. Ulkona on kyllä tosi kaunis kuusi. Tuija puu, kauniine kynttilöineen.Sisällä palaa aidot kynttilät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.12.2010 - 00:27

Senhän se tekee kun olin sen väärästä paikasta valinnut. Itse en sitä kuitenkaan kaatanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 07:24

Ei varista, meillä kun muovikuusi on ollut jo muutaman vuoden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 09:36

Joo meillä kyllä varistaa neulasia niin että kohta se lentää kaaressa täältä sisältä ulos.Minä kun luulin että meillä on vain nyty sellainen kuusi joka neulasiaan varistaa. Mutta se onkin sama juttu muillakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 11:36

Joo, heti ekasta päivästä alkaen on niitä tiputellut. Milloin lie kaadettu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 12:54

Meillä on kuusi toistaiseksi suhteellisen sisäsiisti. Kiitos vain kaikille napsulaisille hyvistä kuusenhoitovinkeistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 18:20

Varistaa, varistaa. Muutaman päivän aion sitä vielä pakosta katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 19:01

Ei kuusi ole karissut,kun on ikikuusi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 11:14

kyllähän tuo kuusi aina varistaa vähän, olen huolehtinut ettei huone ole liian lämmin, vettä riittää jalassa ja sillon tällön jopa sumute pullolla sumutan niin kosteus pysyy. tuoksukin palaa kun sumuttaa.. aah ihana tuoksu...