Meneekö joulu mielestäsi ohi liian nopeasti?

Minä nautin erityisesti joulun jälkeisten päivien mukavasta rauhasta ja siksipä varasin koko ensi viikon vapaaksi.

Avainsanat: joulu ohi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.12.2010 - 19:54

Joulunaika oli ihan sopivan pituinen,mutta ne ketkä joutuvat menemään huomenna töihin,niin he olisivat varmasti halunneet pyhiä enemmän.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.12.2010 - 15:22

Kiitos sain jouluruuat tänään loppuun ja huomenna päästään takaisin arkeen..
Kyllä joulu meni näin ihan kivasti, mutta kiva myös palata arkeen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 16:23

Kyllä aivan sopivan pituinen on ollut. Vaikka mitä se näin eläkeläisellä, mutta on se tunne kuitenkin olemassa.
Vähän on suurieleistä tuo joulun laitto ja höösäys.
Kyllä se totta olisi, että vähemmälläkin pärjäisi, mutta se ihminen on sellainen lauma eläin.
Tuutikki tekee niin sanotun hiljaisen laskun arjen hommiin. Älä rehki nyt niissä kotitöissä
kovin lujille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 16:25

Ihan sopivasti se kestää. Näin on jostain määrätty ja se pitää hyväksyä niinkuin moni muukin asia. Kiva on arkeenkin palata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 17:54

No onneksi ei ole yhtään pidempi. Mukavaa aloittaa arkinen aherrus duunissa huomenna.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 17:57

tämä päivä on kyllä madellut etanan lailla ... liekö johtuen siitä, et piti tulla ruokavieraita ja tuo ilma on niin kauhea , et peruivat tulonsa ja ser oli hyvä se , muuten oisin ollut vatsalihakset kippiän pelkäst jännityksest , et pääsevätkö he ehjin nahoin tänne ja takas ...eikä täs ole saanut sit kumoistakaan tekemistä aikasix ... kuhan vaan tappanut aikaa ja ihmetellyt omaa saamattomuuttaan...mut on se kivaa , et koht alkaa arki ja saa taas alkaa laskeen päiviä kevääseen , kun päiväkin pitenee i-ha-naa .... huoh menis vaan äkkiä nää muutamat kuukaudet ..mut tällä vauhdilla mikä tänäänkin on ollut ei se kevät saavu sataanvuoteen ... huokasee syvään :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 18:26

On siinä ajassa nähty jo tarpeeksi joulua. Sitä tuli joka tuutista ja postiluukusta mainoslehtinä ihan riittävästi. Sopiva mitta oli tänä vuonna, kun ei ollut lisää aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 19:18

Aivan sopivan pituinen, sillä minullakin on ensi viikko vapaata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 20:23

Kyllä on ihan tarpeeksi minunulle joulua.Kiva mennä arkisiin päiviinkin. Kaikki päivät menee kiitämällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.12.2010 - 00:26

Meni todellakin. Nyt on taas liian hiljaista - seuraavaa vilinää ja vilskettä pitää odottaa liki vuosi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 07:26

Aivan sopivan pituinen on tämä joulu, vaikka nyt onkin rauhallista ollut kun pikkuihmiset joulun olivat Riikanristeilyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 09:38

Kyllä minunkin mielestä aivan sopivan pituinen. Nyt sitten odotetaan uutta vuotta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 11:37

Jos sitä miettii kiireen ja stressin kannalta, niin ei mene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 18:21

Olis pyhiä saanut enemmän olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.12.2010 - 20:23

Hyvä että ei ollut enempää pyhiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 15:29

Menee.Suomalaisilla on aina kiire:aloittaa juhlat,lopettaa juhla.Ei ihme,että kaikilla on verenpainetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 16:34

Ei todellakaan, ainakaan se hössötys ennen joulua.
Ei tälläinen normaali ihminen voi oikein edes tarpeellisia ruokaostoksia suorittaa, kun "kanat" ryntäilevät kaupoissa lahjojen ym. perässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.12.2010 - 19:49

Meni aivan liian nopeasti! :(
Itse olen niin Jouluihminen kuin vaan ihminen voi olla!
Ja aika useasti tuo joulun aika on minulle sellainen rauhoittumisen aikaa, jolloin suosiolla lepään laakereilla hyvällä omalla tunnolla, nauttien joulun tunnelmasta ja tuoksuista!
Yrittäjä kun olen, niin harvoin sitä pääsee kunnolla rauhoittumaan - joulun olen kuitenkin aina pyhittänyt lepäilyyn!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.12.2010 - 18:47

Saman pitusia päiviä kun muutkin päivät. Henk.koht. en pidä joulusta. 22 ed. joulunaikaa olen viettänyt Afrikassa ja toivottavasti taas tulevaisuudessa. Liikaa hössötystä moisen joulun kanssa. En myöskään syö ns jouluruokia, en pidä niistä, jotta menikö se hitaasti vai nopeasti niin pääasia, että taas palataan normaalijärjestykseen.