Dementiariskisi,testaa täällä www.terveyskeskus.fi/do.xsp?...bjectType=

koko liuta muitakin laskureita samass kasass

Avainsanat: riskilaskuri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.12.2010 - 15:17

Hyvä linkki, kiitos!
tuli testattua ja pikkuisen on mahdollisuus sairastua 10 vuoden sisällä... 2 sain...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.12.2010 - 14:41

Riskini laskurin mukaan 1.0%. Kiitos PateT hyvästä linkistä, paljon mielenkiintoisia laskureita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 18:00

Kiitos linkistä Sairastun dementiaan 1,9% ja elinikäni on 93 v...joutaisin kyllä jo kupsahtaa aikaisemminkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 18:11

Riskisi sairastua dementiaan on n. 4,2% ...... kovasti tuo imartelee , kun nimittäin minulla jo on tuo lkementtia vai mikä se ol ... en kyl muista mittää .. viimeksi onnittelin tytärtäni vääränä päivänä , kun muistin hänenen synttäripäivän vääräx päiväx eli päivää aiemmin ... ja tämä on jo aikas huolestuttavaa... :( olen kyl tästä asiasta lekurille valittanut , mut hän vaan katsoi minua hymynkare suupieles .. mitä tuostakin sit tuumais :) eipä tainnut minnuu ottaa vakavaste :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 18:18

Tulos oli 4,2%. Tulee jos on tullakseen, mitä niitä miettimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 18:56

Kiitos hyvistä linkeistä. 83 vuotiaaksi täällä pitäisi tallustella ja dementiariski on 1,0 %.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 20:03

Mukava linkki. Tässähän on vielä toiveita vaikka miten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.12.2010 - 20:34

Sairastun todennäköisesti dementiaan tuon laskurin kautta.Mutta meni suteen taikka saveen, tässä ja nyt .Tämähetki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.01.2011 - 22:56

"Riskini sairastua dementiaan on n. 1,0%"

... jos sen nyt oikein muistan ...

ps. laskuri oli kyllä vähän liian palkistetty ollakseen kovinkaan uskottava ... mutta olihan ainakin lohduttava ...